شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به ادامه روند ارزیابی جهش تحصیلی تا 30 تیرماه، گفت: نتایج ارزیابی در دهه اول مرداد‌ماه اعلام خواهد شد. 

علی ممبینی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این‌که سنجش جهش تحصیلی در استان از یازدهم تیرماه آغاز شده است، اظهار کرد: ارزیابی از دانش‌آموزان متقاضی استفاده از این طرح در شهرهای مختلف تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت و نتایج آزمون در دهه اول مرداد‌ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: جهت ارزیابی استان به هشت منطقه به میزبانی شهرهای ماهشهر، رامهرمز، ایذه، اهواز، آبادان، مسجدسلیمان، امیدیه و شوشتر تقسیم شده است و مسئولان مطابق با جدول زمان‌بندی در روزهای مشخص در این شهرها حضور پیدا می‌کنند.

رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: اکنون ارزیابی در شهر مسجدسلیمان در حال انجام است و سپس ارزیابی در شهرهای امیدیه و شوشتر انجام خواهد شد؛ با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان و زمان نوبت‌دهی مسئولان 2 تا سه روز در هر شهر مستقر خواهند بود.

ممبینی با بیان این‌که محدودیتی از نظر تعداد داوطلبان وجود ندارد، گفت: وضعیت نمرات شرکت‌کنندگان باید عالی باشد و جهش از پایه‌های دوم به چهارم، چهارم به پنجم و پنجم به ششم و فقط یک‌بار برای هر فرد امکان‌پذیر است؛ استان خوزستان از لحاظ تعداد داوطلبان جهش تحصیلی در جایگاه سوم یا چهارم کشور قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار