شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
نوجوانان امیدیه‌ای عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شرکت در یک فعالیت پژوهشی به بررسی ادبیات کهن و معاصر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، منصوره محمدی مسوول کانون شماره 2 امیدیه با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با فعالیت‌های تابستانی کانون در شهرستان امیدیه مربیان کانون شماره 2 این نهاد فرهنگی با برگزاری کارگاه پژوهشی، کودکان و نوجوانان امیدیه‌ای را با ادبیات کهن و معاصر آشنا کردند.

وی با بیان این‌که نوجوانان شرکت کننده در این کارگاه پژوهشی همچنین به بررسی ادبیات کهن و ادبیات معاصر و تفاوت‌های آن پرداختند افزود: مربیان کانون در این کارگاه با معرفی کتاب‌هایی با همین موضوع نوجوانان را به مطالعه بیشتر پیرامون این دو مقوله تشویق کردند.

محمدی در ادامه به برگزاری کارگاه‌های پژوهشی برای کودکان در این مرکز خبر داد و گفت: مربیان کانون در مرکز فرهنگی هنری شماره یک امیدیه با برگزاری کارگاه‌های پژوهشی کودکان را به انجام پژوهش تشویق می‌کنند.

این مسوول فرهنگی، فاطمه شاهینی دانش‌آموز کلاس اولی را کوچک‌ترین پژوهشگر کانون شماره یک امیدیه معرفی کرد که توانسته ضمن معرفی کتاب «خودم را می‌بینم» به‌صورت عملی، به بررسی مباحث این کتاب بپردازد.

وی با اشاره به این‌که آثار این عضو کانون در ارتباط مستقیم با کتاب‌های علمی کودکان است که به‌صورت عملی به ارائه مباحث هر کتاب می‌پردازد یادآور شد: این عضو کانون هر هفته یک اثر از آثار پژوهشی خود به دیگر هم‌سالان خود ارائه می‌کند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار