شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
صفحه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در اینستاگرام هم‌زمان با بیست و دومین روز از ماه تیر راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، صفحه اینستاگرام کانون خوزستان با هدف اطلاع‌رسانی مستقیم و سریع به مخاطبان و جامعه و گسترش حضور در شبکه‌های اجتماعی 22 تیرماه آغاز به کار کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در صفحه اینستاگرام kanoonparvareshkhozestan با جدیدترین برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی 58 مرکز کانون در 30 شهر استان خوزستان و همچنین محصولات و تولیدات کانون از قبیل کتاب و سرگرمی‌های سازنده آشنا شود.

مسؤولین راه‌اندازی کننده صفحه اینستاگرام کانون خوزستان معرفی فعالیت‌های این نهاد فرهنگی با توجه به ظرفیت‌های این نرم‌افزار به جامعه و آشنایی مخاطبان با تأثیرات غیرمستقیم این فعالیت‌ها بر کودکان و نوجوانان را دیگر اهداف راه‌اندازی این صفحه عنوان کردند.

یادآور می‌شود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در راستای گسترش فعالیت‌های خود در فضای مجازی دی‌ماه 1394 نیز اقدام به راه‌اندازی کانال اختصاصی خود به آدرس telegram.me/kanoonparvareshkhozestan در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام کرد که همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار