شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱

هم زمان با فعالیت های تابستانی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، نمایش ' ریش نجات بخش' به كارگردانی سحر حقیقی بر اساس كتاب ' قصه های خوب برای بچه های خوب' مهدی آذر یزدی در كانون مجتمع اهواز بر روی صحنه می رود.

این نمایش كاری از اعضای پسر نوجوان كانون مجتمع اهواز است كه اولین برنامه ی خود را روز چهارشنبه 11 مرداد ماه جاری ساعت 19 و سی دقیقه در این مركز اجرا می كند.

كتاب ' قصه های خوب برای بچه های خوب' نوشته ی مهدی آذر یزدی است و توسط انتشارات امیر كبیر منتشر شده است .این نمایش بر اساس جلد چهارم كتاب مذكور كه قصه های برگزیده و نو ساخته از متاب مثنوی مولوی نام دارد ساخته شده است.

در این نمایش كه طرا حی صحنه ی آن بصورت گروهی انجام شده و نویسندگی آن را نیز سحر حقیقی انجام داده است، ' محمد عطار زاده' ،' علی قائمی'،' محمد تركی'، ' سعید ماهی نژاد' ، ' سید جواد منصوری'،' عطا خواجه' ، ' رضا سلیمی زاده' ، 'عرفان خواجه' و ' علی تولایی' به ایفای نقش می پردازند.

نمایش ' ریش نجات بخش' از 14 مرداد ماه جاری به مدت دو هفته در روزهای زوج در ساعت 10 و سی دقیقه صبح و در سالن نمایش كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مجتع اهواز واقع در فاز دو پاداد شهر میزبان عموم كودكان و نوجوانان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار