شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت : بر اثر برخورد و واژگونی یک دستگاه خودروی ون حامل سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حفاظ کنار جاده در منطقه سی سنگان نوشهر یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.  
 
ذکریا اشکپور عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از پنج زخمی این حادثه 2 نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) نور و سه نفر دیگر نیز به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شدند. 

حادثه رانندگی برای سربازان/ یک کشته و 5 زخمی

وی زمان وقوع این حادثه را حوالی ساعت 15 امروز سه شنبه اعلام کرد. گفته می شود این خودرو پس از انحراف به چپ و برخورد با حفاظ کنار جاده منطقه سی سنگان واژگون شد. 

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هم در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت که سه نفر از مجروحان این حادثه به اورژانس این بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی دو تن از آنان خوب است . دکتر مصطفی درخشش افزود : یکی دیگر از مجروحان این حادثه که حالش وخیم بود برای ادامه درمان به خارج از شهرستان منتقل شده است. 

هم اکنون هوای استان مازندران بارانی و جاده های استان لغزنده است. 
هفته گذشته نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با 2 دستگاه خودروی پراید در مسیر کنارگذر ساحلی نوشهر به چالوس هشت سرباز وظیفه مرکز آموزشی نیروی زمینی ارتش در بیرجند زخمی شدند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار