با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره و معاون اجرایی خانه مطبوعات ایران از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خبرنگاران و کارکنان ستادی وزارت بهداشت بازدید به عمل آمد.

"> بازدید مسئولان خانه مطبوعات ایران از کلینیک تخصصی خبرنگاران

اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰

با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره و معاون اجرایی خانه مطبوعات ایران از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خبرنگاران و کارکنان ستادی وزارت بهداشت بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ما، در این پلی کلینیک تخصصهای مختلفی از جمله تخصص قلب، مغزو اعصاب، چشم، دندانپزشکی، طب سوزنی، اطفال، رادیولوژی، زنان و زایمان، پوست، جراحی عمومی، جراحی پلاستیک ایجاد شده و خدمات درمانی در ۳ شیفت کاری و بهطور شبانهروزی ارائه میشود. همچنین بیشتر خدمات دندانپزشکی رایگان بوده و تنها هزینه مواد دندانی با تعرفه دولتی حساب میشود و اگر پس از تشکیل این پرونده خبرنگاری بیماری خاصی داشت به صورت سرپایی در این کلینیک درمان می شود و در صورت نیاز به بستری بر اساس سیستم ارجاع به مراکز درمانی دیگر معرفی شده و تحت درمان لازم قرار می گیرد.

دکتر حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکی در این دیدار گفت : ارائه خدمات در این کلینیک برای خبرنگاران رایگان است و آنها می توانند هر 6 ماه یکبار برای چکاب کامل پزشکی به این کلینیک مراجعه کنند که نحوه پذیرش خبرنگاران از طریق ارسال معرفی نامه توسط سازمان رسانه ای به روابط عمومی وزارت بهداشت صورت خواهد گرفت.

همچنین دکتر مهدوی مدیر این مجتمع درمانی در ارتباط با استفاده خانواده خبرنگاران از این کلینیک نیز افزود: خانواده خبرنگاران با پرداخت تعرفه های دولتی می توانند از خدمات این کلینیک بهره مند شوند. این کلینیک از بهترین اساتید دانشگاهی برای ارائه خدمات به مراجعان استفاده شده است و در ایام تعطیل نیز حتما یک متخصص در کلینیک حضور خواهد داشت  و تمامی خبرنگاران مراجعه کننده به آن دارای پرونده الکترونیکی سلامت خواهند شد.

شایان ذکر است که این کلینیک دارای آزمایشگاه فوق تخصصی بوده و تمامی تست های تخصصی و فوق تخصصی انجام می شود. خدمات دندانپزشکی در این کلینیک نیز به دو بخش تقسیم می شود که بخش اول شامل هزینه های دستمزد دندانپزشکان خواهد بود که خبرنگاران از پرداخت آن معاف هستند ولی برای هزینه های مواد مورد استفاده در دندانپزشکی مبالغی را پرداخت می کنند که در مجموع هزینه های دندانپزشکی در این کلینیک کمتر از یک سوم هزینه ها در سایر مراکز درمانی خواهد بود.

این مرکز بهداشتی درمانی در 500 متر و در 3 طبقه آغاز به کار کرده که ساختمان آن موقوفه مرحومه دکتر تاجزمان دانش است.

بر اساس گفته های دکتر حسینی پس از وقف این ملک از طرف خانم دکتر تاج زمان دانش ظرف 3 ماه بودجه ای حدود 800 میلیون تومان صرف بازسازی بنا گردید و با 5/1 میلیارد تومان نیز پلی کلینیک به بهترین وسایل پزشکی و آزمایشگاهی تجهیز و آماده خدمات رسانی به اصحاب رسانه و کارکنان ستادی وزارت بهداشت شد و در هفته سلامت با حضور خانم دکتر دستجردی افتتاح گردید.

در این بازدید امید حلالی مدیرعامل خانه مطبوعات ایران از مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کادر پزشکی و درمانی این پلی کلینیک بخاطر این خدمت ارزنده و اهتمام به رفع نیازهای جامعه رسانه ای تقدیر و تشکر به عمل آورد. وی اظهار امیدواری کرد که با الگو گیری از این اقدام موثر در مراکز استان ها نیز با همت دانشگاه های علوم پزشکی چنین مراکزی احداث شده و یا مرکز درمانی خاصی برای مراجعه خبرنگاران که خدمتگزاران راستین مردم بوده در نظر گرفته شود. وی پیگیری امور درمانی، رفاهی و تامین اجتماعی و امنیت شغلی جامعه رسانه ای را از مهم ترین اهداف در دست پیگیری خانه مطبوعات ایران برشمرد که نظر به محدودیت منابع مالی و امکانات تشکل با همکاری سایر دستگاه ها و به شکل مشارکتی و در قالب تفاهم نامه ها پیگیری خواهد شد.

همچنین محمدکریم کاظم پور رییس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور نیز با قدردانی از وزیر بهداشت و دکتر حسینی مدیر روابط عمومی این وزارتخانه بخاطر این اقدام موثر، اظهار امیدواری کرد که سایر دستگاه ها نیز در خدمت رسانی به این قشر شریف همکاری لازم را بنمایند.

گفتنی است طرح احداث این مجتمع درمانی سال قبل توسط خانه مطبوعات ایران به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ارائه شد که با پیگیری دکتر مرضیه وحید دستجردی و روابط عمومی این وزارتخانه در هفته سلامت امسال و در مجتمع موقوفه دکتر تاج زمان دانش به بهره برداری رسید.

آدرس این کلینیک برای مراجعه خبرنگاران به قرار ذیل است: تهران - شهرک غرب - بلوار ایوانک - خیابان فلامک شمالی - خیابان چهارم پلاک 23












نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار