شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
  رئیس آموزش و پرورش هندیجان گفت: امسال داوطلبان آزمون سراسری در این شهرستان پنج درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

خسرو حیاتی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:400 دانش آموز در هندیجان آماده رقابت در کنکور سراسری امسال می باشند. وی گفت: پارسال 380 نفر در آزمون سراسری شرکت و این رقم امسال به 400 نفر رسیده که نشانگر رشد پنج درصدی داوطلبان است.

حیاتی افزود: گروه آزمایشی علوم تجربی با 205 نفر و گروه آزمایشی هنر با 10 نفر بیشترین و کمترین تعداد شرکت کننده در آزمون سراسری امسال این شهرستان را دارا می باشند.

وی ادامه داد: امسال تعداد داوطلبان دختر از پسر پیشی گرفته است.  رئیس آموزش و پرورش هندیجان گفت: آزمون سراسری امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته در دو حوزه امتحانی در روزهای پنج شنبه و جمعه 24 و 25 تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر در پنج گروه آزمایشی در این شهرستان برگزار خواهد شد و در این پیوند همه تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب آن فراهم شده است.

وی افزود: سال گذشته با برگزاری کلاس های منظم برای دانش آموزان ، توانستیم به رتبه پنج استانی در کنکور سراسری دست پیدا کنیم و امید است در آزمون ورودی امسال این رتبه ارتقا یابد.
شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب استان خوزستان واقع شده و هفت هزار دانش آموز آن در 71 مدرسه مشغول به تحصیل می باشند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
comment
0
0
comment اولین دانشگاه آزاد در بندر هندیجان در زمان سردار سرتیپ خلبان امیر حیات مقدم استاندار وقت خوزستان افتتاح شد و خود ایشان دانشگاه را راه اندازی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار