اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
استاندار خوزستان و فرصت های دوستانه اي كه تبديل به چالش خواهند شد
بابك طهماسبي 

 فاکتورهای یک کارگزار مردمی و محبوب در دکتر شریعتی استاندار خوزستان هست و ارتباطات بیشمار و فراوان دوستانه ی ایشان با مردم باعث شد که تقریبا تمام استان یک صدا برای استاندارشدن ایشان تلاش کنند و هرکس به زعم خود در استاندار شدن ایشان نقش ایفا کند.

اما این دوستان ظاهرا بی غرض و دلسوز و تداوم این ارتباطات دوستانه کم کم دارد به چالشی بزرگ برای استاندار جوان تبدیل می شود

بعضی ارتباطات دوستانه و غیر سیستماتیک ایشان با همه ی اقشار جامعه که تا قبل از استاندار شدن ایشان اتفاقا بسیار عالی و خوب هم بودند امروز باعث شده که بعضی از دوستان بظاهر بی غرض دیروز امروز در خواب هایشان رویاهای بلندپروازانه ی بسیار ببینند و کار بجایی رسیده که بعضی از این افراد خود را مرتبا و به احتمال زیاد حتی بدون اطلاع دکتر شریعتی کاندیدای معاونت های استانداری و مدیرکلی و فرماندار و… معرفی مینمایند.

حال باید دید که فردای روزگار اگر دکتر شریعتی استاندار نتوانست خواسته های اینگونه افراد را برآورده سازد که قطعا بخاطر موقعیت حساس استان خوزستان و کثرت این دایره ی دوستان نزدیک نخواهد توانست آیا این فرصت های دوستانه به تهدید و تخریب تبدیل نمی شوند؟

آیا با وجود این حلقه ی دوستان استاندار می تواند شایسته سالاری نماید؟! و یا اصلا استاندار جدید تا به کی؟ توان پاسخگویی حتی تلفنی به تمام این افراد را خواهد داشت؟!

آیا استاندار جدید می تواند ارتباطات وسیع دوستانه ی خود را که این روزها گویا باعث انتظارات ویژه نیز گردیده است را مدیریت و اداره نماید فرادی که در میان آنها از افراد عشایری اقوام تا مدیران شهرداری و میانه ی استان فراوانند.

دکتر شریعتی باید فراموش ننماید که ایشان همانگونه که خود قبلا در مراسم معارفه ی خود نیز اعلام نمودند: امروز استاندار همه ی خوزستان و احزاب است و برای اداره ی استان باید از تمام ظرفیت ها و استعدادهای خوزستان استفاده نماید نه عده ای خاص که تنها شاخصه ی آنها صرفا دوستی با دکتر غلامرضا شریعتی بوده است

امروز چشم تمام جناح های سیاسی و مردم و اهل فن در استان و حتی کشور به دکتر شریعتی دوخته شده است و اگر ایشان فردی را بدون داشتن تخصص در منصب مربوطه و یا مدیری با سابقه ی بد و مورد دار را بکار بگمارد نه تنها جایگاه خود را نزد مردم زیر سوال خواهد برد بلکه شاید تا سالهای سال هیچ وزیری برای کارهای بزرگ به جوانترها اعتماد نخواهد کرد و فرصتی که می تواند برای اولین بار استان را با تمام قدرت به جلو براند…تبدیل به پسرفت و سرخوردگی شدید خواهد شد

استاندار خوزستان امروز خلبانی است که نمی تواند در ارتفاع هزاران پایی …شیشه ی پنجره ی هواپیما را بگشاید و با به خطر انداختن خود و سرنشینان هواپیما که همانا مردم استان هستند برای دوستانش دست تکان دهد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گوید!

یقینا دکترغلامرضا شریعتی چنانچه در انتخاب هایش برای مناصب بالای استان و معاونانش…تخصصی و بدور از نگاه رفاقتی عمل نماید یکی از موفق ترین و محبوب ترین استانداران تاریخ استان خواهد بود و با درایتی که در ایشان سراغ داریم به آینده ی سیاسی و اجتماعی و شایسته سالاری در خوزستان بسیار امیدوار و خوشبینیم

باید منتظر آینده بمانیم و ببینیم در آینده ی استان کدام گزاره رقم می خورد…
 
برچسب ها: بابك طهماسبي
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار