اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
 مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان از ثبت قرارداد رسمی دو بازیکن جدید تیم استقلال خوزستان در هیات فوتبال استان خبر داد.

علیرضا جرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دراین خصوص اظهارکرد: ابوالفضل اعلایی بازیکن فصل گذشته تیم دسته یکی فولاد یزد پس از توافق با تیم استقلال خوزستان ساعاتی پیش قرارداد خود را به مدت دوسال با این تیم در هیات فوتبال استان به ثبت رساند.

وی افزود: همچنین سجاد بالغ بازیکن اسبق تیم استقلال اهواز نیز با حضور درهیات فوتبال استان قرارداد رسمی خود را به مدت یک سال برای فصل جدید با تیم استقلال خوزستان به ثبت رساند. مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: سجاد بالغ و ابوالفضل اعلایی بازیکنان فصل جدید تیم استقلال خوزستان جزو سهمیه زیر 23 سال به شمار می روند.

وی تصریح کرد:هفته گذشته نیز حسین بهرامی بازیکن سابق تیم استقلال اهواز با حضور درهیات فوتبال استان قرارداد رسمی خود را با تیم استقلال خوزستان به ثبت رساند.  جرفی یاداورشد:همچنین در هفته های گذشته محمد طیبی، فرشاد سالاروند، رحیم زهیوی ، علی اصغر عاشوری، حسن بیت سعید، جلال عبدی، عزت پور قاز ، پیمان شیرزادی، مهدی مومنی، حسین بازیاری و میثم دورقی به مدت یک فصل، فرشاد جانفزا، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، گودرز داودی، سلمان بحرانی و مهدی زبیدی به مدت دو فصل با این باشگاه قرارداد امضا کردند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز این باشگاه در سهمیه زیر 23 سال نیز قرارداد علی دغاغله و باقرهاشمی برای یک فصل و مصطفی قنبری و علیرضا دغاغله به مدت سه فصل را در هیات فوتبال به ثبت رساند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: باشگاه استقلال خوزستان در سهمیه رده سنی امید و جوانان نیزتاکنون با حسین پورحمیدی، پدرام محمدی، حسن پورحمیدی به مدت سه فصل قرارداد بسته و در هیات فوتبال به صورت رسمی ثبت شد.

فصل نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری و دسته یکی کشور از 25 تیرماه آغاز شده و تا هفته چهارم رقابت های لیگ برتر ادامه داد. 

تیم فولاد خوزستان نیز هفته گذشته قرارداد 11 بازیکن خود را در هیات فوتبال استان به ثبت رساند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار