شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
مسوول آموزش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
مسوول آموزش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از برگزاری دوره آموزشی آزمایشگاه های سیار در این معاونت خبر داد.

حسین عبدالعزیزی با اعلام این خبر، گفت: این دوره آموزشی  با هدف به روز رسانی اطلاعات و دانش کارشناسان آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تشکیل شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی کارشناسان با آخرین روش ها، تکنولوژی های نوین و متدهای جدید اندازه گیری نمونه های آزمایشگاهی در محل به ویژه روش های سریع (تست سریع) آشنا می شوند.

 مسوول آموزش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه اظهار کرد: در این نوع تست ها آزمایشگر می تواند در محل انواع پارامترهای مختلف میکروبی و شیمیایی را اندازه گیری کند. عبدالعزیزی خاطرنشان کرد: در این روش ها یکسری دستگاه ها طراحی  شده است که به صورت پرتابل ( قابل حمل) به شکل های تست کیت و دستگا های قابل حمل ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این دستگاه ها از لحاظ کار کمترین هزینه  و ساده تریرین روش محسوب می شود. عبدالعزیزی عنوان کرد: این روش های اندازه گیری توسط روش های استاندارد و اعتبار بخشی می شوند و پس از اطمینان از صحت و دقت نتایج مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مسوول آموزش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان گفت: این دوره آموزشی دور روزه  از امروز در محل آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درحال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار