اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
در حاشیه سفر استاندار به شوشتر مطرح شد:
شهردار شوشتر در رابطه با این پروژه گفت: پروژه ساحل سازی رودخانه شطیط حدفاصل پل شادروان تا قلعه سلاسل و به طول 1 کیلومتر خواهد بود.
شوشان: استاندار خوزستان در حاشیه سفر به شوشتر، با همراهی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و شهردار این شهر از پروژه ساحل سازی رودخانه شطیط بازدید کرد.

شهردار شوشتر در رابطه با این پروژه گفت: پروژه ساحل سازی رودخانه شطیط حدفاصل پل شادروان تا قلعه سلاسل و به طول 1 کیلومتر خواهد بود، که شامل تسطیح و خاکریزی، پیاده رو سازی و سنگفرش، نصب پایه های روشنایی و اجرای فضای سبز و نصب مبلمان شهری می شود.


مهراب فلسفی زاده اظهار کرد: حاشیه رودخانه شطیط و همجواری با آثار با ارزش و تاریخی، از مزیت های این فضای تفریحی و گردشگری است که تا 3 ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و ارتقاء کمی سرانه فضای سبز شوشتر و توسعه ظرفیت گردشگری را سبب می شود. 

وی با اشاره به بازدید مثمر ثمر استاندار از پروژه های شهرداری افزود: دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان قول مساعدی مبنی بر تامین 50 درصد اعتبار پروژه زیرگذر کمربندی را از محل منابع استانی دادند، که کمک بزرگی به این پروژه خواهد بود. پیرو همین موضوع مراحل برگزاری مناقصه جهت انتخاب پیمانکار زیرگذر در حال انجام است و انشاءالله تا یک ماه آینده پیمانکار انتخاب و روند اجرائی پروژه آغاز خواهد شد.

شهردار شوشتر با اشاره به اتمام کار جابجایی شبکه گاز و برق تصریح کرد: این عملیات با همکاری خوب اداره گاز صورت گرفت و به زودی عملیات جابجایی و اصلاح شبکه  فاضلاب و تاسیسات آب نیز آغاز می گردد، تا شاهد احداث اولین زیرگذر در شوشتر باشیم و یکی از گره های ترافیکی در مرکز شهر مرتفع گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار