شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
اجرای پل روگذر نظام مافی و همچنین پل چهار راه ورودی شوش را به عنوان 2 پروژه ی مهم و الویت دار که مورد تاکید مسئولان استانی و شهرستانی می باشد را نیازمند هماهنگی های بین بخشی عنوان کرد.
شوشان: فرماندار شهرستان شوش گفت: مصمم به اجرای طرح ها ی عمرانی که از خواسته های اساسی مردم هستند می باشیم و این طرح ها هیچ موقع از دستور کاری مسوولان خارج نخواهند شد.

رضا نجاتی فرماندار  شهرستان شوش در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد درخواست های صورت گرفته توسط مردم در خصوص اجرای پروژه های عمرانی سطح شهرستان را به عنوان مطالبات به حق همشهریان عنوان کرد وگفت: مردم به عنوان موثرترین وارزشمند ترین نظارت کننده در اجرا و عدم اجرای پروژه ها می باشند.


نجاتی علت تاخیر در اجرای پروژه های مهم شهرستان شوش از جمله تعریض پل شهید ناجیان را به دلیل عدم تخصیص اعتبارات عمرانی عنوان کرد وگفت: تلاش می شود تا امسال این پروژه به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار انجام شود.

وی همچنین اجرای پل روگذر نظام مافی و همچنین پل چهار راه ورودی شوش را به عنوان 2 پروژه ی مهم و الویت دار که مورد تاکید مسئولان استانی و شهرستانی می باشد را نیازمند هماهنگی های بین بخشی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان شوش گفت: انتظار می رود مجموعه  ی میراث فرهنگی این طرح ها را که یکی از ضروریات شهرستان بوده و تاثیر زیادی در کاهش تصادفات جاده ای دارد به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهد و نهایت همکاری را با اجرای این طرح داشته باشد.

نجاتی همچنین بر ساماندهی دست فروشان سطح شهر تاکید کرد وگفت: در این خصوص شهرداری شوش چندین مکان مناسب را جهت جابه جایی دست فروشان از سطح شهر درنظر گرفته است که لازم است  فرماندهی انتظامی و راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری ضمن اطلاع رسانی لازم نسبت به جابه جایی دست فروشان زمینه ی کار را فراهم کنند.

رییس شورای ترافیک شهرستان شوش اولویت ساماندهی را مختص دست فروشان شهرستان شوش عنوان کرد وگفت: در این طرح تنها دست فروشان بومی شهرستان ساماندهی خواهند شد.
 فرماندار شوش: پروژه ی دور برگردان در جاده ی ترانزیتی اهواز-شوش-اندیمشک احداث شد

فرماندار شهرستان شوش گفت: در جهت کاهش سوانح جاده ای و ایزوله کردن محور ترانزیتی  اهواز به اندیمشک پروژه ی دوربرگردان در محدوده مسیر شوش احداث شد.

فرماندار این شهرستان در جریان بازدید از روند احداث این پروژه گفت: نبود دوربرگردان مناسب در این محور سبب شده بود که خودروها برای دور زدن با طی کردن مسافت طولانی، به سمت انتهای شهر شوش رفته که این عمل باعث افزایش طول مسیر و همچنین سبب بوجود آمدن بسیاری از حوادث جاده ای شده بود.

وی گفت:این دور برگردان به صورت دو طرفه و با طول رمپ 500 متر و همچنین حجم خاک برداری 700 متر مکعب احداث شده است.
نجاتی میزان آسفالت ریزی این پروژه را 400 تن عنوان کرد و گفت: بیش از 500 متر گاردریل برای استاندار سازی این پروژه نصب شده است.

وی گفت: این پروژه یکی از مهمترین مصوبات شورای ترافیک شهرستان شوش بود که برای احداث آن اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال از محل منابع داخلی هزینه شده و باتوجه به موقعیت جغرافیایی این پروژه، نقش چشم گیری در کاهش تصادفات جاده ای و روان شدن ترافیک به همراه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار