شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
شوشان: مدیر اتحادیه دامداران خوزستان با تاکید بر لزوم اختصاص یارانه به گوشت و شیر مصرفی مردم توسط دولت گفت: در این صورت مردم می‌توانند این مواد غذایی را با قیمت مناسب تهیه کنند، سلامت جامعه رقم می‌خورد و همچنین بسیاری از مشکلات دامداران حل می‌شود.
 
عبدالخالق سبحانی  با اشاره به قطع یارانه تولیدکنندگان شیر خام که در سال‌های گذشته در قالب نهاده دامی به آن‌ها اختصاص می‌یافت، اظهار کرد: بنابراین انتظار داریم دولت با اختصاص یارانه به شیر و گوشت قرمز مصرفی مردم از تولیدکنندگان محصولات دامی استان حمایت کند زیرا با اختصاص این یارانه تقاضای مصرف بالا می‌رود و این مساله به سود دامداران است و موجب رونق تولید آن‌ها می‌شود.
 
وی افزود: یارانه محصولات غذایی توسط دولت مغفول مانده و در این سال‌ها به آن توجهی نشده است که انتظار می‌رود دولت به این مساله توجه کند.
 
سبحانی تصریح کرد: با تامین غذای خوب و تخصیص یارانه به محصولات غذایی بخصوص گوشت و شیر شاهد افزایش سطح سلامت جامعه و رفع مشکلات دامداران خواهیم بود.
 
وی با گلایه از کارخانه‌های شیر برای عدم پرداخت به موقع هزینه شیر به دامداران استان عنوان کرد: کارخانه‌های خریدار شیر، وجه شیر خریداری شده را به موقع به دامداران پرداخت نمی‌کنند که این مساله دامداران را با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌کند.
 
سبحانی بیان کرد: کارخانه‌های شیر استان پس از خرید شیر، وجه آن را به موقع پرداخت نمی‌کنند و این مساله باعث کمبود نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی خود می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین کارخانه‌های لبنی، شیر را با قیمتی پایین‌تر از نرخ مصوب دولت از دامداران خریداری می‌کنند که این مساله نیز یکی دیگر از مشکلات دامداران استان است که باید به آن‌ها رسیدگی و برای حل آن‌ها از سوی دولت تلاش شود.

برچسب ها: یارانه شیر ، گوشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار