شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲

 

نمایشگاه خوشنویسی سلام تا صبح مقارن با ولادت امام حسن (ع) و با محوریت امام علی (ع) در مرکز امور اجتماعی شهرداری اهواز با حضور معاون شهرداری جناب آقای اخلاصی، رئیس انجمن خوشنویسان آقای زدوار و جمعی از مفاخر هنر استان افتتاح شد .

معاون شهرداری اهواز در مراسم  ضمن خرسندی از برگزاری چنین محافل هنری ، برگذاری این نمایشگاه را سکویی برای ارتقاء سطح هنر در استان و شهرداریها را محفلی برای شروع رشد هنری استان دانست.

اخلاصی نیا افزود: جامعه ما بیش از پیش به هنرمندان نیاز دارد و استفاده از هنرمندان در جهت ارتقاع سطح فرهنگ شهروندی امری ضروری است و به همین جهت این مژده را داده که شهرداری در نقاط مختلف شهر اقدام به احداث فرهنگسراها خواهد کرد.

زدوار رئیس انجمن خوشنویسان نیز اظهار ابراز امیدواری کرد: این آخرین گالری نبوده و گالری های مخصوص برای این کار در نظر گرفته شود. وی همچنین درخواست کرد که نه تنها پوستر آثار هنرمندان بلکه اصل این آثار نیز توسط شهرداری خریداری شود.

در ادامه نیز هنرمندان خوشنویس با اجرای زنده در فضای نمایشگاه اقدام به خلق آثاری بدیع در حضور شرکت کنندگان کردند.

شایان ذکر است بازدید کنندگان به همان اندازه که از فضای زیبای گالری راضی بودند از دور افتاده بودن و بدمسیر بودن و مشکلات حمل و نقلی که به این واسطه پیش آمده بود اظهار نارضایتی کردند.

 








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار