اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۳۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
انتصاب اولین مشاور استاندار شریعتی / دغدغه آب و مسائل محیط زیستی در اولویت اول مدیریت ارشد خوزستان
این انتصاب نشان از نوع نگرش دکتر شریعتی استاندار خوزستان به مسائل زیست محیطی دارد و این را نشان می دهد که شریعتی بخوبی به دغدغه خوزستانی ها...


طبق اخبار رسیده به شوشان ، دکتر مهدی قمشی عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز بزودی به عنوان مشاور استاندار در امور آب و مسائل زیست محیطی منصوب می شود. وی در دوران مدیریت مقتدایی استاندار سابق خوزستان مشاور استاندار در امور مدیریت منابع آب و صیانت از رودخانه های استان خوزستان بود. 

به گزارش شوشان ، این انتصاب نشان از نوع نگرش دکتر شریعتی استاندار خوزستان به مسائل زیست محیطی دارد و این را نشان می دهد که شریعتی بخوبی به دغدغه خوزستانی ها در مخالفت با انتقال آب واقف است و اولین انتصابات خود را بر همین مبنا قرار داده است. قمشی یکی از مخالفین سرسخت انتقال آب از سرشاخه های کارون است.

چندی پیش استاندار خوزستان در پاسخ به این‌ که رویکرد مدیریت در خصوص جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه کارون چه خواهد بود، گفت: کمیته صیانت از آب و محیط زیست استان تشکیل خواهد شد و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

شریعتی گفته بود که کمیته صیانت از آب و محیط‌زیست نخستین کارگروهی خواهد بود که در دوره مدیریت جدید راه‌اندازی می‌شود. این امر به دلیل اهمیت موضوع برای استان و مردم استان است. قطعا محیط زیست و کارون از اولویت‌های مدیریت استان خواهد بود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
comment
0
0
comment امیدواریم ایشان هم منبع خیر باشن نه در زمان دکتر مقتدایی حتی یک بار هم ایشون رو روئیت نکردن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
comment
0
0
comment با درود به دکتر قمشی استاد توانمند
استاد گرامی صیانت از محیط زیست و منابع آب استان صرفا مقوله ای درون استانی نیست باید پایگاه های صیانت از منابع استان را در مرکز تقویت نمود.
دوستان بسیاری در وزارت نیرو حضور دارند که به لطف عملکرد مدیریت کنونی آب استان اجبارا کوچ داده شده اند (به خیل مدیران نامی و با تجربه آب که به استانهای مختلف رفته اند توجه فرمایید)
باید از این فرصت حضور فرهیختگان آب استان در مرکز بهره جست و با نظارت بیشتر بر رفتار مدیریتی در آب مسیر کنونی را اصلاح نمود
از این اتفاق که جنابعالی امور آب و محیط زیست را چه مشاور و یا شهروند و یا استاد دانشگاه خرسند و امیدوارم
برایتان آرزوی پیروزی می نمایم
comment
ناشناس
|
France
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment عالیه. دکتر قمشی عزیز موفق باشید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
comment
0
0
comment دکتر قمشی عالی هستن. درود بر ایشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار