شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳

فرماندارشهرستان بندرهندیجان گفت:25 میلیارد تومان برای کشاورزی هندیجان اختصاص داده شد.

اختلافاتی بین دستگاهها وجود دارد بارها و بارها گفتیم اگر دستگاهی با دستگاه دیگر دچار اختلاف شد حق ندارد بدون هماهنگی با ما مستقیم شکایت خود را به مراجع قضایی بدهد. اگر نتوانستیم مشکل آنها را حل کنیم به دستگاه قضایی مراجعه کند مراجع قضایی به اندازه کافی شلوغ هستند اگر خلاف این عمل شود این ضعف مسئول دستگاه را می رساند.

بهروزفرج اللهی فرماندارهندیجان گفت: ما 2 برنامه مهم در حال اجرا داریم یکی توسعه بخش کشاورزی که 25 میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص داده شده که باید تا می توانیم همه آن را جذب کنیم همه اداراتی که مربوط به این قضیه هستند موظف می باشند که بنا به دستوری که استاندار صادر کرده و مسئولین رده بالا در این بخش که در رأس همه مقام معظم رهبری قرار دارند توسعه کشاورزی همان مقابله با توطئه دشمن است چون استعدادمان در بخش کشاورزی بسیار بالاست.

در بحث صرفه جویی هم استاندار دستور داده به تمام دستگاهها که قبوض برق آب و گاز و کلاً مصارف دستگاهها را بررسی کنند اگر دستگاهی افزایشی داشته علت را از آنها می خواهند و اگر کاهش داشته مورد تشویق قرار بگیرند.گفته شده مصارف برق اماکن عمومی افزایش داشته با اینکه پنجشنبه ها تعطیل شده میانگین مصرف کاهش پیدا نکرده است و علت باید بررسی شود.

شوشان / صادقی هندیجان


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار