شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول از وقوع 19 فقره تصادف منجر به مرگ در جاده های شمال استان خوزستان در چند ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش ایرنا ، عبدالحسین پوررکنی روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دزفول افزود:استاندارد و ایمن نبودن جاده ها در مناطقی از شمال خوزستان موجب شده تا هر ساله حوادث خونبار رانندگی در این جاده ها رخ دهد لذا در راستای کاتهش سوانح رانندگی باید نگاه ویژه ای نسبت به جاده های منطقه شمال خوزستان صورت گیرد.

وی افزود:به توجه به بروز حوادث متعدد رانندگی در جاده های شهرستان دزفول ،اداره راه و شهرسازی باید برای ایمن سازی چهار راه آوج به سمت روستای بنوت تا سیاه منصور با نصب تابلو به رانندگان هشدار دهد زیرا این جاده ها فاقد شانه بوده و بیشتر آنها از روشنایی لازم نیز برخوردار نیستند.

پورکنی در خصوص وضعیت میدان رودبند دزفول نیز گفت:این میدان به دلیل مساحت کم میدان نقاط کوری دارد که منجر به تصادف می شود به طوری که در روزهای اخیر یک نفر بر اثر تصادف در این میدان در تصادف جان باخت .

وی بر ارائه طرحی کارشناسی برای میدان رودبند دزفول تاکید کرد و گفت:باید طرحی از سوی شهرداری برای این میدان در نظر گرفته شود تا از بروز تصادف رانندگی در این میدان جلوگیری شود.

در این نشست در خصوص مشکل ورودی جاده زیباشهر،درخواست پارکینگ برای تاکسی های مقابل آستان سبزقبا ،روبروی جاده مهاجرین و میدان خلیج فارس بحث و تبادل نظر شد.

جاده دزفول به شوشتر ، جاده دزفول - بن جعفر ، چهار راه آوج و جاده زیباشهر از جاده های ترافیکی و حادثه خیز دزفول می باشند که ایمن سازی آنها ضروری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار