شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
استاندار خوزستان گفت:‌ پیگیر مساله تخصیص اعتبار برای انتقال آب به 2 هزار و 500 هکتار از اراضی شاوور هستیم تا با این اقدام بخشی از مشکلات مردم منطقه حل شود.
 
به گزارش شوشان ، ‌غلامرضا شریعتی امروز، 30 تیرماه در سفر به شهرستان شوش در شهر الوان اظهار کرد: ‌با تامین اعتبار برای انتقال آب به اراضی شاوور بخشی از مشکلات مردم منطقه حل می‌شود. بنابراین پیگیر این مساله هستیم تا هر چه سریعتر اعتبار مورد نیاز برای این انتقال آب تخصیص داده شود.
 
وی در خصوص احداث بیمارستان در شهر الوان عنوان کرد: باید ‌زمین مورد نیاز جهت ساخت بیمارستان الوان در درون این شهر در نظر گرفته شود تا عملیات اجرایی آن نیز به سرعت آغاز شود.
 
شریعتی در اولین برنامه سفر یک‌روزه به شوش از پروژه احداث شرکت پاک چوب بازدید کرد و گفت:‌ مشکل آبرسانی به پروژه شرکت پاک چوب را از طریق شرکت جهاد نصر پیگیری می‌کنم تا این مشکل حل شود.
 
وی ادامه داد: ‌پروژه شرکت پاک چوب بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در شوش است و کمک شایانی به حل مشکل بیکاری این منطقه می‌کند.
 
شریعتی با تاکید بر بکارگیری نیروهای بومی و رعایت الزامات زیست محیطی در این شرکت عنوان کرد:‌ از سرمایه‌گذاران جهت تولید ثروت و اشتغالزایی حمایت می‌کنیم و امیدواریم از این طریق بخشی از مشکل بیکاری منطقه حل شود.
 
استاندار خوزستان با حضور در شهرک صنعتی شوش از تاسیسات و امکانات این شهرک بازدید و به مسائل و مشکلات آن رسیدگی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار