اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
 مسئول سایت تجاری سازمان منطقه آزاد اروند در شلمچه گفت:سخنان منتشر شده در رسانه ها مبنی بر سبقت صادرات کالای پایانه تجاری چذابه از شلمچه صحت ندارد.

محمد نظارت روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون تن کالا از شلمچه به مقصد کشورهای خارجی به ویژه عراق صادر شده است که این میزان در خصوص چذابه، تنها 660 هزار تن است.

وی با بیان رشد قابل توجه صادرات کالا از شلمچه طی سال 94 در مقایسه با سال قبل آن، گفت:به طور متوسط روزانه 600 کامیون حامل بار صادراتی از مرز شلمچه به مقصد عراق تردد کرده و به طور متوسط هزار و 500 نیروی کار از موضوع صادرات در این منطقه به کارمشغول می باشند.

مسئول سایت تجاری سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه سخنانش عمده محصولات صادراتی به عراق از مرز شلمچه را تره بار، مصالح ساختمانی و ماهی عنوان کرد و افزود:از این مرز از مبداء عراق به کشور کالایی وارد نشده است.

به گزارش شوشان ، گفتنی است چندی پیش استاندار خوزستان از فعالیت منطقه آزاد اروند در رابطه با صادرات گلایه کرده بود و گفته بود برخی دیپر از پایانه های مرزی فعالیت بیشتری نسبت به منطقه آزاد اروند دارند.

وی گفته بود جای سؤال دارد که حجم صادرات منطقه آزاد اروند کمتر از پایانه چزابه است و این مجموعه تنها به درآمدی که از محل واردات دارد دل خوش کرده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار