شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه ورزشکاران خوزستانی حاضر در المپیک 2012 تقدیرمی شوند، گفت: نواب نصیرشلال و سعیدعبدولی افتخار ورزش استان هستند.

سید جعفر حجازی اظهار کرد: نواب نصیر شلال با کسب مدال نقره برگ پرافتخاری را در کتاب ورزش قهرمانی استان خوزستان رقم زد به همین دلیل به نحو شایسته ایی از وی تقدیر خواهد شد.

وی با ارج نهادن به تلاش غرورآفرین دو ورزشکار دیگر خوزستانی در المپیک 2012 لندن از برنامه ریزی شورای ورزش استان برای تقدیر شایسته از آنان خبر داد.

رئیس شورای ورزش استان خوزستان، ضمن ابراز تاسف ناداوری مسابقه سعید عبدولی با کشتی گیر فرانسوی گفت: اگرچه عبدولی به ظاهر نتوانست مدال طلایی را که حقش بود بر گردن بیاویزد اما رسوایی این رقابت هم تا ابد از دامن فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) پاک نخواهد شد.

حجازی با بیان اینکه ملت قدرشناس ایران اسلامی و خصوصا مردم خوزستان، عبدولی را پیروز نهایی این مسابقه می دانند، گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده از سعید عبدولی همچون دارنده مدال طلای المپیک تقدیر خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران خوزستانی بیش از پیش بدرخشند و با فتح سکوهای افتخار در مسابقات آینده بین المللی ورزشی، پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار