شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
نشست کارگروه اقتصادی شهرستان شوش برگزار شد:
فرماندار شهرستان شوش: دولت در صدد رفع مشکلات و موانع صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است.
 شوشان: رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست کارگروه اقتصادی شهرستان با محوریت بررسی مشکلات صنعتگران شوش با حضور جمعی از مدیران سازمان های صنعت،معدن وتجارت،تعاون،کار ورفاه اجتماعی،جهادکشاورزی،مدیران عامل بانک ها و مدیران دستگاه های خدمات رسان شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت:لازمه ی این کار حمایت از صنایع و شرکت های تولیدی شهرستان است که با فعالیت خود موجبات تولید محصولات وایجاد اشتغال را فراهم آورده اند.


نجاتی گفت: دولت در این راستا وارد عمل شده و بدین منظور ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تشکیل داده و خط و مشی های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده را برای همه ی استان ها و دستگاه های اجرایی تعیین کرده است.

فرماندار شهرستان شوش بر حمایت صنعتگران توسط دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد وگفت: ادارات برق،گاز و آب نباید بدون هماهنگی به قطع خدمات خود اقدام کنند تا صنعتگران به جز دغدغه ی تولید هیچ گونه نگرانی نداشته باشند ضمن اینکه صنعتگران نباید نسبت به پرداخت بدهی های خود کوتاهی کنند.

وی اظهار کرد: شوش دارای ظرفیت های زیادی در بخش های صنعت ، کشاورزی و اقتصاد است که باید با استفاده بهینه از این ظرفیت ها شاهد پیشرفت شهرستان باشیم.
نجاتی افزود: مشکل صنعتگران نقدینگی و نیاز به تعامل بیشتر بانک های شهرستان است که باید با همکاری بیشتر نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

وی گفت: دولت دست کسانی را که اقدام به تولید وایجاد اشتغال در شهرستان کنند به گرمی می فشارد و از آنها حمایت جدی را به عمل می آورد و دستگاههای خدماتی هم باید به صورت تمام قد در کنار صنعتگران باشند.

فرماندار شهرستان شوش گفت: نشست ها با مدیران صنایع بصورت مستمر و مداوم ادامه خواهد یافت و مسایل و مشکلات صنعت در این نشست ها رصد و پیگیری می شود. 
فریدحاج دزفولیان رئیس شرکت  شهرک های صنعتی شهرستان شوش یز در این نشست گفت: 12 واحد تولیدی و صنعتی فعال در شهرک صنعتی شوش با 500 نفر کارگر مشغول به فعالیت هستند. 

در این نشست هریک از صنعتگران شهرستان شوش به بیان مشکلات پیشروی حوزه ی کاری خود پرداختند ومسئولان امر نیز پاسخ های لازم را ارائه دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار