اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
امام جمعه اهواز گفت: اجازه نخواهیم داد حتی یک قطره از آب کارون را انتقال دهند، چراکه حیات خوزستان به این رود وابسته است و جلوگیری از انتقال آب خواسته مردم این استان است.

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به مساله خشکسالی و بی‌آبی در این استان اظهار کرد: در این استان بحران بی‌آبی جولان می‌دهد و کشاورزی در حال نابودی است و این در حالی است که برخی از مسئولان برای برای انتقال حیات این استان برای خود تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد حتی یک قطره از آب کارون را انتقال دهند، افزود: این سخن تنها سخن شخصی من نیست و تمام مردم استان خوزستان این خواسته را دارند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه برخی از مشاهیر بر انتقال آب اصرار دارند، تصریح کرد: ما با اینکه آب کارون که حیات یک استان از آن نشات می‌گیرد مخالف هستیم و نظر خود را اعلا می‌کنیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment سلام درود وصدسلام حضورفرزندزهرا(س) خدا حفظت کتد واقعا خیلی هااحساس میکنند صاحب این کشورند وهمانها این استان ومردمش رابه هیچ حساب نمیکنند کشورکه فقط اصفهان نیست صنعت فولادباید بندرعباس باشد که سنگ اهن ازهند واردشده راتولید وجای دیگه بفروشد مردم ایذه باغملک اهواز وبقیه حتما ادم نیستند وزندگی انها درمقابل اصفهان ویزد وکرمان ارزشی ندارد درصورتیکه 80در درامد نفت گازوبرق کشاورزی وصنعت توی این استان هست : حاتمی
comment
علی صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment باسلام.آقای آیت الله جزایری بسیار درست فرمودن آب کارون بقای مردم استان خوزستان است من هم به نوبه خودم سخنان گوهر بار ایشان راتایید میکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار