اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی امروز برای سواحل مرکزی و غربی دریای خزر ابرناکی،بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.
باشگاه خبرنگاران: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی امروز برای سواحل مرکزی و غربی دریای خزر ابرناکی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.

 از روز شنبه بارش ها در سواحل غربی شدت پیدا کرده و به تدریج سواحل شرقی را نیز در بر خواهد گرفت و در روز یک شنبه ناپایداری ها در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

 شایان ذکر است طی سه روز آینده شاهد ابرناکی و بارش های پراکنده و گاهی رعد و برق برای ارتفاعات البرز مرکزی خواهیم بود، همچنین در روز یک شنبه شاهد بارش های پراکنده برای بخش هایی از جنوب فارس, هرمزگان, سیستان و بلو چستان و جنوب کرمان خواهیم بود.

طی سه روز آینده به سبب وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور بویژه در منطقه زابل پدیده گردو خاک وتوفان شن موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش وزش باد موجب گردو خاک در برخی مناطق استان های سمنان –جنوب تهران,البرز,اصفهان,مرکزی و قم خواهد شد.

از اواخر وقت روز جمعه با نفوذ جریانات شمالی کاهش دما در استان های حاشیه دریای خزر رخ خواهد داد،این شرایط در روز یک شنبه نیز ادامه دارد و طی این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

دمای تهران  42 درجه سانتی گراد

فریبا گودرزی کارشناسی هواشناسی  در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت : امروز استان های ارومیه و اردبیل با 15 درجه خنکترین  و استان های اهواز با 50 و قم با 45 درجه گرمترین استان های کشور بوده اند. 

وی گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد از بعد از ظهر امروز برروی کشور عراق ظهور پدیده گردو غبار برای مناطق غرب و جنوب غرب کشور بویژه استان های کرمانشاه,ایلام وخوزستان طی امشب و فردا پیش بینی می شود.

گودرزی اظهار داشت : برای امروز و فردا در استان های اردبیل گیلان و ماندران افزایش ابر و بارش های پراکنده را شاهد خواهیم بود .

وی در پایان افزود: دمای تهران در گرمترین ساعات امروز به 42 درجه سانتی گراد می رسد.


بارش پراکنده برای سواحل دریای خزر

























































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار