اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی خبر داد: صبح امروز بر اثر برخورد خودرو سواری MVM در بلوار شهریار، با ستون پل مجتمع جواهر تبریز، راننده که داماد بود، به شدت مصدوم شد.

‌حبیب حسینقلی زاده در گفت و گو با ایسنا گفت: با گزارش وقوع این سانحه رانندگی در ساعت 7 صبح امروز، به اپراتوری اورژانس 115، پایگاه 209 فوریت‌های پزشکی تبریز به بلوار شهریار، اعزام شد. 

‌داماد در روز عروسی راهی بیمارستان شد (+عکس)

حسینقلی زاده ادامه داد: با تلاش بیش از یک ساعته نیروهای آتشنشانی، مصدوم که مرد 31 ساله و بنا به گفته خودش روز عروسی‌اش بود، از چندین نقاط بدن دچار شکستگی شده و در خودرو گیر کرده بود، رهاسازی شد.

حسینقلی زاده گفت: با اقدامات پیش بیمارستانی تکنسین‌های اورژانس، مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه وجود کیسه هوا و باز شدن آن، مانع از ضربه شدید به ناحیه سر شده بود، گفت: متاسفانه تجمع مردم برای تماشای مصدوم، باعث شد که فردی با دیدن جراحت مصدوم دچار افت فشار شود.

حسینقلی زاده ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس مجبور به مداوای هر دو مصدوم بودند و یک دستگاه آمبولانس پایگاه 208 نیز به محل فرا خوانده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در حوادث ترافیکی، تجمع افراد عادی در صحنه های حوادث ضمن بروز مشکلات برای امدادگران، منجر به بروز تالمات روحی و روانی برای هموطنان می‌شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار