اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۸۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
پیش بینی پدیده گرد و خاک از شنبه
پدیده گرد و خاک نیز برای دو روز آینده در استان پیش بینی می شود که با منشاء داخلی و خارجی همراه است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:با وجود گرمای زیاد هوا طی روزهای اخیر در استان، افزایش دمای آبادان به 64 درجه سانتیگراد که در برخی کانال های فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.

 کوروش بهادری اظهار کرد:دمای 64 درجه سانتیگرادی تاکنون ثبت نشده است و بالاترین دمای ثبت شده در جهان 56 درجه سانتیگراد است. وی افزود: گاهی احساس گرمای بیشتری نسبت به دماهای واقعی ثبت شده به وسیله دستگاه های اندازه گیری دما داریم. 


بهادری ادامه داد:بالاترین دمای هوای امروز در استان در بستان 53، شوش 52، آبادان، دزفول و حسینیه 50 و اهواز 49 درجه سانتیگراد ثبت شده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: دمای هوای استان از شنبه  یک تا دو درجه کاهش می یابد و دوباره از اواسط هفته آینده روند افزایشی پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد:پدیده شرجی نیز که از اواسط هفته جاری استان خوزستان را فرا گرفته بود، امروز در ماهشهر به 90 درصد رسید و تا آخر هفته ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در پایان سخنانش گفت:پدیده گرد و خاک نیز برای دو روز آینده در استان پیش بینی می شود که با منشاء داخلی و خارجی همراه است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
comment
0
3
comment دمای احساسی 64 درجه صحیح می باشد.
دمای احساسی حاصل گرما و رطوبت است
با کلمات بازی نکنید آقای مدیر!
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
comment
0
0
comment اقای اصغری کارشناس ارشد و از مدیران با سابقه هواشناسی کشور که سالهاست در بخش های خبری رسانه ملی حضور دارد یکی و دوهفته پیش در خبر 21 گفتن که دمایی که سازمان اعلام میکند بر اساس استنارد جهانی است و که بر طبق ان دما سنج در سایه قرار دارد درواقع دمای در سایه ملک است نع دمای مستقیم افتاب!!جهت یاد اوری سال گذشته سازمان ملل ماهشهر را با دمای 64 درجه گرمترین شهر جهان اعلام کرد!از سویی از اقای مدیر هواشناسی درخواست دارم ساعت 9 صبح بروند روی اسفالت تا ببیند چگونه کفششان در اسفالت نرم شده از تابش افتاب گیر می کند!!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
comment
0
0
comment اگر گرمای خورشید وگرمای زمین درساعت 5عصر رادرنظر بگیریم شاید به 60درجه برسد ولی اگر بخواهیم دماسنج دم اسبی یا مویی رادرجعبه مشبک اسکرین بافاصله دومتر از زمین ودر زمین معمولی بدون آسفالت ودر فضای باز را درنظر بگیریم دما به50درجه هم نمیرسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار