اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
خوزستان عنوان قهرمانی رقابت های مینی‌بسکتبال دختران منطقه ۸ کشور را به خود اختصاص داد.
 
شهرام پرنیاک، رییس هیا بسکتبال استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این رقابت ها 30 و 31 تیرماه به میزبانی باشگاه پالایش نفت آبادان برگزار شد.
 
وی با بیان این که در این مسابقات تیم های خوزستان، فارس و بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: براساس قرعه کشی این مسابقات، تیم خوزستان در اولین دیدار به مصاف تیم قدرتمند فارس که سابقه قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارد، رفت و با نمایش یک بازی زیبا و دیدنی موفق شد با حساب ۵۳ بر ۵۱ حریف خود را شکست دهد.
 
رییس هیات بسکتبال خوزستان ادامه داد: تیم خوزستان در دیدار دوم خود با تیم بوشهر مصاف کرد که این دیدار نیز علیرغم خستگی بازیکنان خوزستانی و مصدومیت یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم، با حساب ۷۱ بر ۵۷ به سود نماینده استان به پایان رسید و با کسب این نتیجه، تیم خوزستان به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور صعود کرد.
 
وی بیان کرد: در یکی دیگر از دیدارهای این مسابقات نیز تیم فارس با حساب ۶۴ بر ۳۳ تیم بوشهر را از پیش روی برداشت و موفق شد همچون خوزستان، راهی مرحله بعدی رقابت های قهرمانی کشور شود.
 
پرنیاک گفت: در دیگر دیدار هم دو تیم خوزستان و فارس در حالی به مصاف هم رفتند که صعودشان به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور مسجل شده بود و برای کسب عنوان اولی تلاش می کردند. در این مسابقه دیدنی و جذاب دو تیم یک بازی پایاپای به نمایش گذاشتند و در پایان وقت قانونی بازی با نتیجه مساوی 39 بر 39 به اتمام رسید ولی در وقت اضافه تیم خوزستان موفق شد با حساب ۴۴ بر ۴۱ تیم فارس را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار