اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 485 مورد شکستگی خط انتقال و شبکه توزیع در سطح روستاهای شهرستان شوش توسط اکیپ های تعمیرات امور آبفار این شهرستان تعمیروبازسازی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان محمد رازقی گفت: از تعداد تعمیرات شکستگی ذکر شده 181 مورد در روستاهای بخش شاوور، 132 مورد در روستاهای بخش فتح المبین و تعداد 173 مورد در روستاهای بخش مرکزی انجام شده است.

وی همچنین از تعمیر شکستگی خط انتقال پلی اتیلن 400 اینچ روستای خلیفه حیدر نیز خبر داد.
رازقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعویض 8 عدد الکتروپمپ در تاسیسات آبرسانی روستایی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 عدد الکتروپمپ  توسط این امور تعویض شده است که این اقدام باتوجه به فصل تابستان و افزایش مصرف مشترکین تاثیر بسیاری در تامین آب شرب مورد نیاز روستاییان داشته است.

رازقی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کنترل کیفی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 55 دستگاه تعمیر و سرویس دستگاه های کلرزنی، توزیع 82 بشکه کلرجامد و توزیع 7 عدد کلرگازی میان تاسیسات انجام شده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوش گفت: 379 مورد نمونه برداری میکروبی، 203 مورد پارامترهای فیزیکوشیمیایی، 8 مورد آنالیز شیمیایی، 90 مورد تعمیر کلریناتور گاز مایع و 341 مورد بازدید از تاسیسات بمنظور کنترل کیفی و بهداشتی آب شرب اهالی روستا توسط واحد کنترل کیفی انجام شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به توزیع آب شرب میان اهالی روستا از طریق تانکرهای سیار گفت: تعداد 159 سرویس آبرسانی با تانکر سیار میان 20 روستای فاقد شبکه توزیع آب شرب این شهرستان توزیع شد.

رازقی همچنین با اشاره به فصل تابستان و گرمای هوا در این ماه که منجر به افزایش مصرف آب خواهد شد از مشترکین کلیه روستاهای شهرستان شوش درخواست کرد از مصرف آب شرب بهداشتی برای مصارف غیر ضروری و غیر خانگی  پرهیز کنند تا کمبود آب شرب در سطح روستاهای این شهرستان به وجود نیاید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار