اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش استثنائی خوزستان از افتتاح پایگاه تابستانی اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان استثنائی اهواز صبح امروز، سه‌شنبه پنجم مردادماه خبر داد.
 
علی ممبینی اظهار کرد: این مرکز متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با همکاری اداره آموزش‌و‌پرورش استثنائی برای دانش‌آموزان استثنائی مناسب‌سازی شده است.
 
وی افزود: دانش‌آموزان شهر اهواز از تمام گروه‌های استثنائی با توجه به فضای ایجادشده و امکانات مرکز می‌توانند از خدمات کانون بهره‌مند شوند؛ این پایگاه تابستانی در پادادشهر واقع است.
 
رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنائی خوزستان با بیان این‌که برای اولین‌بار در استان است که یک مرکز کانون پرورش فکری برای دانش‌آموزان استثنائی مناسب‌سازی می‌شود، گفت: چندین پایگاه تابستانه نیز در شهرستان‌ها راه‌اندازی شده‌اند ولی این پایگاه‌ها همان مدارس استثنائی هستند.
 
ممبینی ادامه داد: تلاش بر این است که در ایام تابستان در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری از خدمات این کانون برای پُر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده شود و حداقل پنج رشته هنری در این مرکز پیش‌بینی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این مرکز برای حدود ۳۰۰ دانش‌آموز از تمام پایه‌ها پیش‌بینی شده اما در صورت بیشتر بودن استقبال دانش‌آموزان، ساعات فعالیت مرکز افزایش خواهد یافت؛ این پایگاه تخصصی در روزهای کاری تا پایان تابستان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار