اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عرصه‌های مهم بهداشت و صنعت با توجه به تحریم‌های مختلف و فشارهای منطقه‌ای پیش رفته‌ایم و هم اکنون در مرز‌های ایران اسلامی یک امنیت پایدار نهادینه شده است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با جذب سرمایه‌گذار نسبت به رفع معضل اشتغال منطقه اهتمام ورزد.

عامر کعبی صبح امروز در نشست خبری نمایندگان آبادان با اصحاب رسانه در رابطه با عملکرد دو ماهه اخیر در تشریح اقداماتی که در این مدت صورت گرفته است، اظهار کرد: نوید آینه بسیار خوب، آرام همراه با امید نشاط را برای مردم می‌دهم.

وی ادامه داد: مردم ما نسبت به مسائل کشور و دنیا آگاهی کامل دارند و به همین جهت همواره نظر مثبت خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه اعلام کرده‌اند، باعث افتخار است که 80 میلیون ایرانی مسلمان تحت رهبری ولی امر مسلمین در صدد فتح قله‌های پیشرفت و علم دانش هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عرصه‌های مهم بهداشت و صنعت با توجه به تحریم‌های مختلف و فشارهای منطقه‌ای پیش رفته‌ایم و هم اکنون در مرز‌های ایران اسلامی یک امنیت پایدار نهادینه شده است و در شرایطی که سال‌هاست خاور‌میانه دچار جنگ و آشوب است، ما در امنیت کامل و با برنامه برای پیشرفت زندگی می کنیم. 

کعبی افزود: اهتمام هر سه نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی بر جذب نیروهای بومی است و با توجه به اینکه بخش خصوصی و پیمانکاران به دنبال ارائه یک خدمت در حوزه تعریف شده خود هستند، تعهداتی نیز برای اجرای کارهای خود دارند این اشخاص باید در جذب نیروهای خود از دغدغه و حساسیت‌های بسیار بالایی جهت ارائه بهترین خدمت برخوردار باشند.

وی با اشاره به هماهنگی‌هایی که با کارفرمایان و متولیان امر انجام شده یادآور شد: این موضوع را به کارفرمایان موکدا خاطر‌نشان کردیم که با توجه به حجم بالای بیکاری در آبادان، از جوانان تحصیلکرده، متعهد و مجرب در جذب نیرو به پیمانکاران در ابتدای انعقاد قرارداد بهره برده که در حد امکان از نیروهای بومی شهر آبادان استفاده کنند، مگر آنکه در آن حیطه تخصصی، نیرویی وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای سلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی شرکت‌ها خود دارای چارت و تشکیلات هستند و از نیروهای تخصصی و غیر تخصصی در راستای کار خود بهره می‌برند، تبدیل این تعهد به قانون برای آنها کار غیر منطقی است، مگر اینکه در ظرفیت‌های خالی آنها بتوانند از نیروهای بومی استفاده کنند.

کعبی ادامه داد: کارفرمایان آبادانی نیز در این جهت اقداماتی صورت می‌دهند و در آینده شاهد عملکرد آنها در این رابطه خواهیم بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود سازمان منطقه آزاد اروند در منطقه یک امتیاز مثبت است که در شرایطی که اعتبارات دولتی به صورت قطره چکانی به منطقه تزریق می شود می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت و بالندگی منطقه ایفا کند.

این مسؤول اذعان کرد: این سازمان می‌تواند با جذب سرمایه‌گذار مشکلات عمده‌ای را در حوزه اقتصاد و اشتغال را برطرف کند و در جهت رفع مشکلات زیرساختی شهرستان گام مثبتی بردارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید کمبود‌های اقتصادی منطقه از طریق جذب سرمایه‌گذار رفع شده و در جهت عمران و آبادی و ایجاد اشتغال گام برداشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار