شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
بازیکن خوزستانی فجرسپاسی شیراز گفت: با توجه به اینکه بازیکنان خوبی از تیم در این فصل جدا شدند اما اسکلت خود را حفظ کرده است و به لحاظ مالی نیز تیم به نسبت سال گذشته بدتر شده است.

رضا مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز با بیان اینکه سال گذشته مصدومیت داشته‌ام اظهار کرد: امسال نیز این مصدومیت برطرف و جز نفرات اصلی تیم فجر سپاسی شیراز هستم.

دفاع راست تیم فجر سپاسی شیراز در رابطه با وضعیت این تیم گفت: با توجه به اینکه بازیکنان خوبی از تیم در این فصل جدا شدند اما تیم اسکلت خود را حفظ کرده است و به لحاظ مالی نیز تیم به نسبت سال گذشته بدتر شده است.

وی بیان کرد: فصل گذشته نیز تیم فجر دوشادوش تیم صنعت نفت آبادان برای حضور دوباره در لیگ برتر بازی کرد که موفق به صعود نشده است.

بازیکن خوزستانی فجرسپاسی شیراز در پاسخ به این سوال که سکانداری تیم برعهده کیست؟ اظهار کرد: اکنون سرمربی نداریم و هدایت تیم فجر سپاسی شیراز بر عهده بهرام شفیعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ دسته اول نیز از 17 مرداد ماه و با حضور 18 تیم آغاز می‌شود که تیم فجر سپاسی شیراز نخستین دیدار خود را با تیم مس کرمان برگزار خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار