شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در سخنانی از فعالیت های زیربنایی شهرداری اهواز در مناطق محروم و حاشیه ای شهر قدردانی کرد. امام جمعه اهواز با اشاره به فعالیت های شهرداری اهواز گفت: کارهای ارزشمندی که در راستای خدمت به مناطق محروم انجام شود، نماد عدالت اجتماعی است و برای ما مهم است.

وی گفت: اخیرا شهرداری اهواز این چنین کاری انجام داده و پلی در منطقه کوی علوی (شلنگ آباد) که مدت ها معطل بوده و پیشرفتی نداشت را تکمیل نموده و به بهره برداری رسانیده است.برای شهردار محترم و کارکنان شهرداری دعای خیر نموده و تشکر می کنیم که این وظیفه را به نحو احسن به انجام رساندند. پل علوی یکی از پروژه های مهم شهرداری اهواز در سال های اخیر بوده که متاسفانه چندین سال از کلنگ زنی آن می گذشت و به حال خود رها شده بود. شهرداری اهواز در چند ماه گذشته با یک حرکت جهادی پروزه ای که چندین سال خاک  می خورد را دوباره از سر گرفت و ظرف چندماه به بهره برداری رساند و همان طور که نماینده ولی فقیه در استان گفتند این اقدام، اقدامی ارزشمند و نماد عدالت اجتماعی است.

این پل رونق خاصی به مناطق حاشیه ای شهر خواهد داد و از هم اینک به شهروندانی که در اطراف این پل سکونت دارند پیشنهاد می کنیم بفکر تغییر کاربری املاک خود از مسکونی به پاساژ و مجتمع های تجاری از طریق شهرداری باشند، چراکه از این پس شاهد رونق خوبی در این منطقه خواهیم بود.

امیدواریم روند فعالیت های ماندگار و زیربنایی شهرداری اهواز همانند یکسال گذشته تداوم داشته باشد. شهرداری اهواز  نیز باید بدانند فعالیت ها و زحمات شان از چشم مردم و دلسوزان استان پنهان نمی ماند، ضمن آنکه این قدردانی ها مسئولیت آنها را سنگین تر می کند. همچنین نورپردازی و آتش بازی بر روی  پل علوی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر نیز در روزهای اخیر باعث استقبال و شادمانی شهروندان این منطقه شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار