اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست هماهنگی برای استقرار گیت های ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند گفت: از هفته گذشته با اعمال محدودیت نیروی انتظامی برای شماره گذاری خودروهای پلاک اروندی باتوجه به محل سکونت و هویت افراد، مقرر کردیم که ترخیص این خودروها با ارائه کارت شهروند اروندی صورت گیرد.

وی افزود: کارت شهروندی برای شهروندان آبادانی، خرمشهری و ساکنین این منطقه است.

زمانی بابیان اینکه خودروهای ترخیصی از منطقه آزاد اروندی متعلق به مردم آبادان و خرمشهر است، اظهار کرد: این خودروها مربوط به فرد اهوازی و یا دیگر شهرها نیست، هر شهروند آبادانی و خرمشهری می تواند سالی یک خودرو پلاک اروند به نام خود ترخیص کند.

وی با اظهار اینکه امتیاز ترخیص خودروهای اروندی تنها به مردم آبادان و خرمشهر تعلق دارد، تصریح کرد: مردم سایر شهرها چنانچه تمایل به استفاده از این امتیاز دارند باید این خوردوها را از شهروندان اروندی خریداری کنند و خود به تنهایی امکان ترخیص خودرو نخواهند داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه محدوده تردد خودروهای پلاک اروند در منطقه آزاد مشمول قوانین مناطق آزاد کشور است، عنوان کرد: تعیین حد تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان بر عهده استاندار است و منطقه آزاد در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment چی اقای زمانی
عوض شدی
حالا یادت اومد خودورهای اروندی مربوط به ابادان و خرمشهر است
دست خوش
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment هی تابش بدین تاگندش ودربیارین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار