اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
همزمان با روزهای آغازین مرداد جاری؛
شوشان: چند خدمت و سرویس جدید در پست خوزستان با آغاز مرداد ماه جاری راه اندازی شد.

اداره کل پست استان خوزستان در هفته آغازین مردادماه جاری ارائه چند خدمت جدید را در استان خوزستان آغاز کرد.

توزیع کارت ملی هوشمند در پنج نقطه و شهرستان در استان خوزستان یکی ازین خدمات بود که در روزهای آغازین اولین هفته ماه جاری راه اندازی و انجام شد.

سرویس جدید توزیع کارت ملی هوشمند در ادارت پست استان که در تفاهمی با اداره کل ثبت احوال استان به شبکه پستی استان خوزستان وارد شده است پس از مرکز استان و در روزهای اول ماه جاری در شهرستانهای آبادان، دزفول،شوش و شوشتر نیز  راه اندازی شد و براساس اقدامات انجام شده تا پایان مرداد ماه جاری در تمامی شهرستانها راه اندازی خواهد شد.

سرویس 193 و خوش نیز که با همکاری بخش خصوصی در این استان راه اندازی شده است اولین درخواست و ترافیک خود را در اولین روز کاری ماه جاری در اهواز دریافت و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

با بهره مندی از خدمات این سرویس که در راه اندازی آن از ظرفیتهای بخش خصوصی استفاده شده است خدمات پستی و شهروندی به صورت تلفنی قابل سفارش و اجرا می باشد.

خدمت دیگری که در این ایام به خدمات پست استان خوزستان افزوده شد، ارائه سرویس پست لجستیک بر اساس تفاهم نامه جدیدی با شرکتهای مستقر در منطقه آزاد اروند به این شرکتها می باشد که اولین ترافیک آن روز گذشته وارد چرخه امانات پست استان خوزستان شد.

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در دستیابی به اهداف تعیین شده پست خوزستان با موضوع "سرآمدی پست در ارائه خدمات با کیفیت" و با این آغاز پرکار به نظر میرسد در ماه های آتی شاهد افزایش چشمگیر خدمات در اداره کل پست استان خوزستان خواهیم بود.


برچسب ها: پست خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار