اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
 رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان نسبت به افزایش جرایم کلاهبرداری در استان هشدار داد و گفت: در چهار ماه نخست امسال شاهد افزایش 100 درصدی جرایم کلاهبرداری در خوزستان بودیم.

سرهنگ علی حاتمی سه شنبه در نشست خبری مرکز ایرنا خوزستان افزود:در زمینه جعل و کلاهبرداری شاهد افزایش 100 درصدی از طریق پیامکی، اینترنتی، برداشت از حساب و کلاهبرداری از طریق سایت دیوار بودیم.

حاتمی در خصوص مبارزه با سرقت گفت: در چهار ماه نخست امسال ، در بخش مبارزه با سرقت نیز شاهد افزایش دو درصدی کشفیات بودیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی سرقت در کیف قاپی بوده تصریح کرد: کشفیات در زمینه های مختلف شامل 95 درصد کیف قاپی، 85 درصد سرقت خودرو، 73 درصد سرقت از اماکن ، 70 درصد سرقت از مغازه و 100 درصد جرائم خشن بوده است.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: 90 درصد سرقت مسلحانه و 75 درصد زورگیری کشف و 13 باند شناسایی و دستگیر و اعضای پنج باند سرقت مسلحانه به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: در حوزه سرقت های مسلحانه و زورگیری نیز 20 درصد افزایش کشفیات داشتیم. حاتمی بیان کرد: مهمترین باند سرقت مسلحانه از منازل اخیرا در درگیری مسلحانه رو در رو در کیان آباد اهواز دستگیر شدند که ادوات و سلاح چهار نفر این باند ضبط و به سرقت های خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان خاطرنشان کرد: در چهار ماه نخست امسال 64 باند مجرمان شامل 205 مجرم با انجام 592 فقره جرم در سطح استان شناسایی و افراد آن دستگیر شدند. 

وی استفاده از کارت بانکی را به شرط استفاده درست دارای مزیت بالایی دانست و گفت: به علت پیچیدگی در فضای مجازی کار مبارزه با سارقان در فضای مجازی مشکل است.

حاتمی با بیان اینکه بسیاری از جرم ها را تا زمانی که جرم ثابت نشود نمی توان رصد کرد تصریح کرد: برخی افراد با فروش آپارتمان به چندین نفر ، مرتکب جرم می کنند اما تا زمانی که شاکی شکایت نکند نمی توان به این امر رسیدگی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار