اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
روزنامه وطن امروز یکی از بدهکاران بزرگ به روزنامه ایران است که از پرداخت بدهی سنگین خود به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران امتناع می کند.

به گزارش ایرنا، یک مقام مسئول در روابط عمومی روزنامه ایران گفت: روزنامه وطن امروز با مدیریت مهرداد بذرپاش که از دولت های نهم و دهم حمایت می کرد در فاصله مهرماه 87 تا آذرماه 89 با امکانات متعلق به روزنامه ایران به چاپ می رسید و هزینه های کاغذ، چاپ و توزیع آن را موسسه ایران پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: درپی توقف این روند،هزینه های چاپ، کاغذ، لیتوگرافی و توزیع روزنامه ' وطن امروز' با قیمت تمام شده محاسبه شد و مسوولان آن روزنامه طی صورتجلسه ای که به امضا رساندند، متعهد به پرداخت بدهی خود شدند. میزان این بدهی بیش از هفت میلیارد ریال است.

این مقام مسئول گفت: اما از آن زمان تاکنون علیرغم تمامی پیگیریها، مدیریت روزنامه وطن امروز از پرداخت بدهی ها خودداری می کند.

وی گفت: امتناع گردانندگان وطن امروز از پرداخت این بدهی علیرغم مدارک روشن و آشکار، باعث ارجاع پرونده به مراجع ذیصلاح شد و بازهم علیرغم تایید مدارک و ادعای موسسه ایران، هنوز مسوولان وطن امروز حاضر به پرداخت این بدهی نیستند.

روزنامه وطن امروز در هفته های اخیرعکس، تیتر و مطالب زیادی را به فیش های حقوقی غیرمتعارف و ضرورت بازگرداندن آن ها به بیت المال اختصاص داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار