اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
یک سایت خبری، در میان خبرهایی از حواشی ورزش کشور، مدعی شد که یکی از سایت‌های پرمخاطب ورزشی، عامل تبانی و فساد در فوتبال است.«مشرق‌نیوز» ادعا کرده است: یک سایت پربیننده ورزشی که ابهاماتی درباره نحوه پیدایش و شهرتش نیز وجود دارد، مدت‌هاست به سرپل فساد و تبانی در فوتبال ایران تبدیل شده است.این سایت به پایگاه دلال‌های بدنام فوتبال تبدیل شده و عملاً به باج‌گیری و حق‌السکوت گرفتن مشغول است.

همچنین ادعا شده است: یکی از دلال‌های فوتبال نیز عامل ارتباط‌گیری و وصل کردن بازیکنان و مربیان به این سایت پرمخاطب است.این سایت خبری در ادامه گزارش خود از حواشی ورزش، باز هم بدون اشاره به نام یه مربی، آورده است: یک مربی فوتبال که سابقه منشوری دارد، از وضعیت بی‌ثبات مدیریتی تیمش که در لیگ برتر حضور دارد، نهایت بهره را برده و مبالغ کلانی را از بازیکنان دریافت کرده است.این خبر در ادامه مدعی شده است: وی که به تبانی و اخاذی مشهور است، یک سرمربی را که به ظاهر فردی اخلاقی و سالم است، به عنوان پوشش در رأس کار قرار داده و به بهانه‌های مختلف وجوهی را اخذ کرده‌اند. این شخص همواره در نقش مربی در لیگ دسته اول و لیگ برتر به کسب درآمدهای نامشروع مشغول بوده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
صفدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment [...]مرد است پاک دست و محترم باج به کسی نمیدهد اهل دلال بازی نیست فشار آمده به دوستان آقایون نظر ما را هم بگذارید این کارها قدیمی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار