اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
رئیس آموزش و پرورش استثنائی خوزستان
رئیس اداره آموزش‌ و ‌پرورش استثنائی خوزستان از افتتاح پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنائی شهرستان اهواز در مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، علی ممبینی در آیین افتتاح اولین مرکز فرهنگی هنری فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در اهواز با اعلام این مطالب گفت: با شروع به کار اولین مرکز فراگیر کانون، این مکان از امروز از سوی اداره آموزش پرورش استثنایی خوزستان به‌عنوان پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی شهر اهواز معرفی می‌شود و تمامی این دانش آموزان با توجه به فضای ایجادشده و امکانات مرکز فراگیر کانون می‌توانند از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنائی خوزستان افتتاح نخستین مرکز فراگیر کانون را اتفاقی مهم برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه دانست و از مسئولین کانون خواست تا این مراکز را در شهرهای ایذه و آبادان نیز راه‌اندازی کنند.

وی در ادامه دانش آموزان مدارس استثنایی استان خوزستان را در سطح کشور صاحب جایگاه معرفی کرد و یادآور شد: در حال حاضر 31 دانش‌آموز دختر و پسر در مسابقات فرهنگی و قرآنی دارای رتبه‌های اول و دوم کشوری هستند و همکاری‌های این اداره با کانون در مرکز فراگیر بتواند باعث ارتقا هر چه بیشتر این جایگاه شود.

ممبینی در پایان تأکید کرد: با راه‌اندازی مرکز فراگیر کانون در اهواز فعالیت‌های فرهنگی هنری دانش آموزان مدارس استثنایی شهر اهواز در این مرکز اختصاصی‌تر برگزار خواهد شد و این مهم در پیشرفت بچه‌ها قابل‌توجه خواهد بود.

گفتنی است: بیست و یکمین مرکز فرهنگی هنری فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و اولین مرکز در استان خوزستان امروز سه‌شنبه با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در منطقه پادادشهر اهواز پشت پارک شهربازی افتتاح شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار