شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳

شوشان: مديركل ورزش و جوانان خوزستان از احداث پنج زورخانه‌ در استان خبر داد و گفت: اميدواريم از اين گودها مانند جهان پهلوان تختي و پورياي ولي، پهلوانان ديگري به جامعه ورزش كشور معرفي شوند.

به گزارش شوشان و به نقل از ایسنا، حميدرضا گرشاسبی، اظهاركرد: جا دارد قدرداني ويژه‌اي از خانواده زنده‌ياد رمضان‌زاده داشته باشيم. اين ورزشكار الگوي اخلاق در گود باستاني و تشك كشتي بود.

وي تصريح‌كرد: اين زورخانه بعد از انقلاب اسلامي به عنوان اولين گود مجهز در استان است كه افتتاح مي‌شود و از معاون وزارت ورزش و جوانان خواستاريم ما را ياري دهد تا بتوانيم در سطح استان بازهم چنين زورخانه‌هايي احداث كنيم.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در اين گودها بحث اخلاق، منش پهلواني و فرهنگ اسلامي مطرح است و اميدواريم بتوانيم اين مكان‌ها را توسعه دهيم.

وي ادامه‌داد: به غير از اين گود، سه گود ديگر نيز در شوشتر و انديمشك افتتاح مي‌شود و قول مي‌دهيم در آينده‌اي نزديك پنج گود زورخانه‌ را در نقاط مختلف اهواز و شهرستان‌هايي كه فاقد گود زورخانه هستند احداث كنيم.

گرشاسبي خاطرنشان‌كرد: اميدواريم خروجي اين گود، پهلواناني باشند كه ورزش را به سمت و سوي فرهنگي هدايت كنند. اين امر تنها به دست پيشكسوتان و پهلواناني محقق مي‌شود كه بي‌دريغ فرهنگ زورخانه‌اي را به جوانان آموزش مي‌دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار