شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
آرزوی دارم در تیم ملی بازی کنم

حسین داداش زاده، بازیکن جوان فوتبال ایران که مدتی نیز در لیگ جوانان ترکیه بازی کرده است، حضور خود را در تیم امید زسکا مسکو آغاز کرده و در تمرین این تیم پرآوازه روسیه شرکت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین داداش زاده در مورد حضورش در فوتبال روسیه و شرایط فعلی خود گفت: تمرینات خود را با تیم دسته اول پایتخت روسیه زیر نظر لئونید اسلوتسکی مربی زسکا و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه پیگیری می‌کنم. من در  ترکیه که درتیم "دیرمن دره ترابزون" بازی می‌کردم اما امسال تصمیم گرفتم تا به روسیه بیایم. 

داداش زاده افزود: البته امکان ادامه دادن فعالیت در ترکیه را هم داشتم. یک سال دیگر آنجا قرارداد داشتم و رسانه‌های این کشور هم دید خوبی نسبت به نوع بازی من داشتند.

داداش زاده در مورد علت حضور در باشگاه‎های روسی گفت: روس‌ها قدرت بدنی خوبی دارند و امکان پیشرفت در اینجا نسبت به ترکیه فراهم تراست. دوست داشتم تا با بازی در این کشور، سطح فوتبال خود را ارتقاء بدهم.

وی در مورد شرایط زندگی در کشور روسیه عنوان کرد: از زندگی در اینجا احساس خوبی دارم و رفتار مردم این کشور با من مهربانانه است.

من از تمرینات دراینجا راضی هستم واحتمال دارد که قراردادم را با این تیم تمدید کنم. به رفتارو گفتار این نوع مردم علاقه دارم. کمی نسبت به زبان روسی آشنایی دارم ولی مترجم ومدیربرنامه ام همیشه در کنار من هستند و دوستان خوبی برای من محسوب می‌شوند.
 
  
داداش زاده در مورد تفاوت‌های فوتبال در ایران و روسیه توضیح داد و گفت: رکن اصلی تفاوت فوتبال ایران و روسیه، قدرت بدنی روس‌هاست. فوتبال روسیه مبتنی بر آمادگی فیزیکی می‌باشد که با توجه به حضور من در پست هافبک دفاعی، می تواند عامل مثبتی در پیشرفت فوتبال من به شمار آید. 
 
داداش زاده که به عنوان هافبک بازی‌ساز نیز شانس حضور در تیم بزرگسالان زسکا را دارد در باره افق آینده حرفه ای خود گفت: آرزوی هر بازیکنی تجربه اندوزی و کسب مهارت فوتبالی برای رسیدن به استانداردهای پوشیدن پیراهن تیم ملی است و من نیز تاکنون در این زمینه تلاش کرده‌ام که در صورت امکان، حتما از این فرصت بهره خواهم گرفت و در خدمت تیم ملی خواهم بود.
 
وی با اشاره به تاکیدهای پدرش سعید داداش زاده بازیکن سابق تیم تراکتور سازی تبریز برای یادگیری حرفه ای فوتبال، گفت: تجربه‌های حضور در تیم گسترش فولاد سهند، تیم های منتخب استان آذربایجان شرقی در رده های سنی جوانان و نوجوانان و همچنین یک سال بازی در ترکیه برای تمرین‌های زسکا کاربرد زیادی دارد و مورد توجه مربیان تمرین دهنده قرار گرفته است که امیدوارم در نیم فصل قرارداد کنونی بتوانم با افزایش آن فرصت بازی بیشتر در تیم بزرگسالان را بیابم. 

این بازیکت جوان در مورد کمتر شدن تمایل باشگاه‌های اروپایی برای جذب بازیکنان ایرانی نیز اینگونه توضیح داد: به نظر من عدم شناخت کافی تیم های اروپایی نسبت به بازیکنان ایرانی، عامل اصلی کاهش تمایل آنها برای جذب جوانان می‌باشد وگرنه من اعتقاد دارم که استعدادهای بسیار خوبی در ایران وجود دارد که می توانند جذب تیم‌های اروپایی بشوند.

البته از زمان حضور کی‌روش، فوتبال ایران پیشرفت محسوسی داشته است و من امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند.
 
داداش زاده در پایان هدف خود را حضور در تیم‌های اروپایی ذکر کرد و گفت: در نظر دارم مدتی درروسیه به فوتبالم ادامه بدهم اما حتما برای رفتن به سطح اول فوتبال اروپا برنامه‌ریزی خواهم کرد.
 
در حال حاضر در زسکا مسکو بازی می‌کنم که از تیم های پرافتخار روسیه محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانم نمایش موفقیت آمیزی در این تیم ارائه بدهم تا زمینه حضور در تیم ملی و باشگاه‌های بزرگ تر برایم فراهم شود..
 
گفتنی‌ست زسکا مسکو که تاکنون هفت دوره سوپر جام روسیه را به خانه برده است، سال 2004 نیز قهرمان جام باشگاه های اروپا شد و در رقابت‌های فوتبال این قاره حضوری فعال دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار