اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
پرسپولیس و تراکتورسازی مدعی هستند و استقلال متعجبم کردب
از نوع بازی و عملکرد استقلال تعجب کردم. آنها از نظر بازیکن در نقل و انتقالات خیلی پرسر و صدا ظاهر شدند و از سوی رسانه‌ها و سرمربی این تیم تبلیغات زیادی د ر مورد جذب بازیکنان صورت گرفت اما در بازی اول مقابل نفت این تیم را راضی‌کننده ندیدیم
کارشناس فوتبال ایران گفت: عملکرد تیم‌های خوزستانی در هفته اول لیگ برتر چندان خوب و راضی کننده نبود اما باید منتظر هفته‌های آینده بمانیم.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم‌های خوزستانی در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران گفت: عملکرد نماینده‌های خوزستانی در هفته اول راضی‌کننده نبود. استقلال خوزستان با خوش‌شانسی یک امتیاز کسب کرد که البته این نتیجه خوب بود و فولاد هم در خانه شکست خورد.

وی افزود: از نعیم سعداوی بابت آوردن بازیکنان جوان تشکر می‌کنم. او تصمیم خوبی برای بومی‌گرایی و بها به جوانان گرفته است. ما هم سال قبل در نیم‌فصل دوم این کار را در استقلال اهواز انجام  دادیم اما فولاد خوزستان شرایطش با استقلال اهواز فرق می‌کند. ما امکانات فولاد را نداشتیم. همه انتظار دارند فولاد تیم قدرتمندی را ببندد و در رده های بالایی جدول قرار داشته باشد. البته در 5-6 هفته اول نمی‌توان تیم‌ها را قضاوت کرد و باید منتظر بمانیم تا چند هفته بگذرد و ببینیم کیفیت واقعی تیم‌ها چیست؟ به نظر من فولاد به جذب یک مهاجم و دو هافبک خوب نیازمند است.

کارشناس فوتبال ایران در مورد وضعیت استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال خوزستان مهره های کلیدی مثل موسی کولی‌بالی، خسوس و حکیم نصاری را از دست داده است اما حدود 70 تا 80 درصد این تیم حفظ شده است. در اولین دیدار لیگ این تیم بازی بسیار سختی در تبریز داشت و فکر می‌کنم کسب یک امتیاز مقابل تراکتورسازی نتیجه بدی نباشد اما از نظر ساختار و شکل بازی استقلال خوزستان ما را به فکر وا داشت و امیدواریم هرچه زودتر شرایط این تیم بهتر شود.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه کدام تیم‌ها را در هفته اول در اندازه یک مدعی دید، اظهار داشت: پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان قهرمانی هستند. تراکتور در هفته اول خیلی خوب نبود اما در دقایقی فراتر از لیگ ایران بازی کرد. پرسپولیس با کیفیتی که دیروز نشان داد در لیگ ایران مدعی است اما برای آسیا با مشکل روبرو خواهد شد. آنها اگر می‌خواهند در آسیا موفق باشند باید کیفیتی فراتر از عملکرد فعلی خود ارائه کنند.

وی در مورد شرایط استقلال در هفته اول عنوان کرد: از نوع بازی و عملکرد استقلال تعجب کردم. آنها از نظر بازیکن در نقل و انتقالات خیلی پرسر و صدا ظاهر شدند و از سوی رسانه‌ها و سرمربی این تیم تبلیغات زیادی د ر مورد جذب بازیکنان صورت گرفت اما در بازی اول مقابل نفت این تیم را راضی‌کننده ندیدیم.علیرضا منصوریان مربی باهوشی است و انتظار بیشتری از استقلال داشتیم. حالا باید منتظر هفته‌های آینده ماند و دید چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار