اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
وی افزود: برنامه های فرهنگی، آموزشی خوبی برای خانه مطبوعات تدارک دیده شده که در صورت تامین منابع و با استقبال اهالی فرهیخته رسانه آنها را برگزار خواهیم کرد.
استاندار خوزستان با اشاره به نقش مهم مطبوعات و رسانه‌ها در نقد و بررسی عملکرد مدیران گفت: براساس تعالیم اهل بیت به ویژه امیرالمومنین (ع) همه ما نیاز به نقد و بررسی عملکرد داریم و طبیعتا استاندار به دلیل مسئولیت مهم این نیاز را بیشتر دارد.




 اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان چهارشنبه شب در نشستی با استاندار خوزستان به طرح مشکلات و ضرورت‌های رسانه‌های استان پرداختند.

غلامرضا شریعتی با اشاره به نقش مهم مطبوعات و رسانه‌ها در نقد و بررسی عملکرد مدیران اظهار داشت: براساس تعالیم اهل بیت به ویژه امیرالمومنین (ع) همه ما نیاز به نقد و بررسی عملکرد داری و طبیعتا استاندار به دلیل مسئولیت مهم در استان این نیاز را بیشتر دارد.

وی افزود: استانداری خوزستان در این دوره هرگونه که بتواند به رسانه‌های استان کمک و از آنها حمایت می‌کند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: البته بنده و مجموعه استانداری در قبال حمایت و کمکی که می‌کنیم هیچ‌گونه چشم داشتی برای نقد نشدن توسط رسانه‌ها نداریم بلکه به نقد شما بیشتر نیاز داریم.



وی به ضرورت تشکل صنفی مطبوعات اشاره کرد و گفت: وجود همچنین تشکلی برای مطبوعات و رسانه‌های استان یک ضرورت است و سبب می‌شود مدیریت کار و متولی پیگیری امور منتخبان رسانه‌های استان باشند و ما نیز این تشکل را به عنوان نماینده رسانه‌ها می‌شناسیم.

استاندار خوزستان همچنین به برگزاری آبرومندانه جشن روز خبرنگار در خوزستان نیز اشاره کرد و در این زمینه قول همکاری و مساعدت داد.

وی همچنین با تاکید بر برنامه‌های خانه مطبوعات برای آموزش تخصصی به اصحاب رسانه نیز گفت: بنده به طور کامل از این برنامه‌های آموزشی حمایت می‌کنم چرا که وجود خبرنگاران آگاه و آموزش دیده یقینا به رشد و پیشرفت رسانه‌ها و نهایتا کل استان کمک خواهد کرد.

حسین حسین نژادیان در این نشست با اشاره به ضرورت ارتباط و پیوستگی میان خانه مطبوعات به عنوان نماینده اصحاب رسانه خوزستان با استاندار گفت: مطبوعات استان به عنوان افراد دلسوز و پیگیر مطالبات استان آماده حمایت از این مطالبات و بیان دغدغه‌های مردم هستند.

وی با اشاره به برگزاری روز خبرنگار نیز گفت: امیدواریم با حضور و حمایت مجموعه استانداری بتوانیم آئین روز خبرنگار را امسال به نحو احسن برگزار کنیم و از زحمات خبرنگاران استان تقدیر شود.

رضا علیجانی، مدیر خانه مطبوعات استان نیز در این دیدار تاکید کرد: خانه مطبوعات خوزستان آماده میزبانی و برگزاری نشست‌های استاندار خوزستان و سایر مدیران در محل خانه مطبوعات است و در صورت نیاز می تواند هرگونه همکاری با استاندار را داشته باشد.

وی افزود: برنامه های فرهنگی، آموزشی خوبی برای خانه مطبوعات تدارک دیده شده که در صورت تامین منابع و با استقبال اهالی فرهیخته رسانه آنها را برگزار خواهیم کرد.

غلامرضا فروغی نیا نیز با اشاره به خوشحالی از انتصاب یک استاندار بومی گفت: همه ما آماده هستیم تا از استاندار جید که خود فرزند خوزستان و آشنا به مشکلات مردم است حمایت کنیم و هرجا که لازم باشد با استفاده از توان رسانه ای خود مدیران را برای ارائه خدمات یاری کنیم.

وی افزود: دولت باید به رسانه ها به چشم مشاوران خود نگاه کند چراکه اهالی رسانه خوزستان با توجه به درگیر بودن با مشکلات اصلی استان هرکدام دغدغه ها و اطلاعات خوبی دارد که می تواند آنها را در اختیار مدیران قرار دهند.

مجید منادی نیز در این نشست با اشاره به ضرورت پرهیز از حاشیه‌ها در مسیر خدمات رسانی مسئولان استان گفت: استانداری نهاد مهم و نماینده اصلی دولت است و انتصاب یک فرد بومی سبب خوشحالی ماست.

وی افزود: انتصاب استاندار بومی در صورتی که با دقت در چینش مدیران قوی و در عین حال بدون حاشیه می‌تواند به اهداف دولت در خدمت‌رسانی کمک کند.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات به برگزاری نشست مسئولان رسانه‌ها با استاندار و گلایه برخی مسئولان رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: بنا بر توصیه امیرالمومنین در نهج‌البلاغه مدیران باید با هوشمندی اقدام زیردستان خود را زیر نظر داشته باشند تا آنها مسیر خدمت متولیان را مخدوش نکنند.

همچنین رضا عزیزی‌نیا و نوید لیموچی دیگر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات نیز در این دیدار به بیان دغدغه‌های اصحاب رسانه خوزستان پرداختند.


دیدار هیئت مدیره خانه مطبوعات با استاندار خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار