شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸

 

شوشان: مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال بیش از 506 هزار نفر از هموطنان از تأسیسات بندری و دریایی استان خوزستان بازدید کردند.

به گزارش شوشان، ابراهیم ایدنی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: به دنبال استقبال و رشد فزاینده هر ساله هموطنان برای بازدید از بنادر استان خوزستان، این استقبال با روند رو به رشد بازدید کنندگان از 26 اسفند ماه سال قبل تا 13 فروردین ‌ماه جاری به 506 هزار و 100 نفر رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنادر امام خمینی(ره) با452هزار و سیصد نفر، خرمشهر با 45هزارنفر، بندر آبادان با 8 هزار و 700 و 50 نفر شاهد ورود بازدید کنندگان در قالب مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بودند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه ضمن اشاره به سفرهای دریایی در بنادر استان خوزستان افزود: 17 هزار و 475 سفر دریایی در شناورهای تحت نظارت بنادر استان خوزستان در این مدت انجام شد که طی آن 350 هزار و 300 نفر جابجا شدند.

ایدنی همچنین ارائه خدمات رفاهی، فنی و درمانی در مبادی ورودی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی و برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه و عکس قدیم و توزیع بسته‌های فرهنگی و پذیرایی از جمله دیگر اقدامات این اداره کل جهت استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار