اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
طالقانی: فولادی‌ها یکشنبه حکم تعلیق محرومیت والی را دریافت می‌کنند
اعضای فولاد خوزستان روز یکشنبه حکم تعلیق محرومیت ایوب والی را دریافت می‌کنند.
رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: اعضای فولاد خوزستان روز یکشنبه حکم تعلیق محرومیت ایوب والی را دریافت می‌کنند.
کاظم طالقانی درمورد اینکه گفته می‌شود محرومیت ایوب والی به تعلیق درآمده است عنوان کرد: در تماسی که با مهدی تاج داشته‌ام او به ما اعلام کرد به باشگاه فولاد بگویید روز یکشنبه به فدراسیون برود تا نامه تعلیق محرومیت این بازیکن را دریافت کنند. خوشبختانه به نظر می‌رسد مشکل والی حل شده و او در دو سه ماه پایانی محرومیتش می‌تواند برای فولاد به میدان برود.

وی درمورد اینکه آیا ممکن نیست با توجه به بازی فولاد مقابل پرسپولیس این کار به تعویق بیفتد اظهار داشت: خیر بحث پرسپولیس یا تیم دیگری مطرح نیست، قانون این اجازه را می‌دهد که این بخش از محرومیت به تعلیق دربیاید مثل همان اتفاقی که برای مهدی رحمتی افتاد و او قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان محرومیتش تعلیق شد. آنجا که قانون اجازه می‌دهد فدراسیون براساس ضوابط قانونی تصمیمات مناسبی اتخاذ می‌کند. والی یکی از فوتبالیست‌های خوش‌نام و خوش اخلاق ایران است که ناخودآگاه تست دوپینگ مثبت اعلام شد و با محرومیت روبرو شد.

رئیس هیات فوتبال خوزستان درمورد اینکه اعضای استقلال خوزستان به بخشش مهدی رحمتی معترض هستند تصریح کرد: این تصمیمی بود که براساس قانون اتخاذ شده و مشکلی ندارد. آنها شاید ناراحت هستند که چرا این تصمیم را قبل از بازی با استقلال خوزستان اتخاذ کردند اما مساله خاصی نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار