شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از اعزام 40مددجوی نابینای این شهرستان به مشهد مقدس در قالب یک سفر زیارتی و سیاحتی خبر داد.

احمد عبداللهی در گفت و گو با شوشان گفت: به منظور افزایش روحیه فعالیت‌های فرهنگی در نسل جوان و به ویژه مددجویان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند 40 مددجوی نابینای این شهرستان را به مشهد مقدس اعزام می‌کند.

وی افزود: برای اجرای این اردو 40 نفر از مددجویان نابینای این شهرستان که در فعالیت‌‌های فرهنگی با این اداره همکاری داشته‌اند ثبت‌نام شده و به صورت کاملا رایگان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند همچنین در خصوص فعالیت‌های اوقات فراغت در این شهرستان گفت: کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان گتوند با همکاری 22 کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این کانون‌های فرهنگی هنری همگی در راستای ارتقای سطح هویت دینی و افزایش معنویت در بین نسل جوان فعالیت می‌کنند.

عبداللهی تأکید کرد: تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری گامی مؤثر در راستای تخصصی کردن فعالیت‌های هنری و فرهنگی در مساجد است و در این باره برنامه‌ریزی دقیقی سرلوحه کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گتوند دارای توان زیادی در امور فرهنگی است، افزود: شهرستان گتوند توان بسیار خوبی در بخش فرهنگی دارد و به این دلیل در سال‌های گذشته در عرصه فرهنگ و هنر و مذهب تلاش‌های بسیار خوبی در این شهرستان شده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی گتوند خاطر نشان کرد: رونق بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و دینی، استعدادیابی فرهنگی میان نیروهای مذهبی و تلاش برای شکوفایی استعدادهای موجود در نهادهای مذهبی به ویژه مسجد از اهم فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان گتوند است.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک تعداد این کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان گتوند افزایش خواهد یافت و در این باره در حال رایزنی و پیگیری هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار