اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز از قهرمانی تیم فوتسال دختران این دانشگاه در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.
 
بیژن رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در سیزدهمین المپیاد دانشجویی که با حضور 16 تیم برتر از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی مشهد برگزار شد، تیم فوتسال دختران دانشگاه شهید چمران با سه برد و یک مساوی به مرحه دوم راه یافت و در مرحله نهایی نیز تیم دانشگاه ایلام را که در دور رفت در برابر  این تیم به نتیجه مساوی رسیده بود با نتیجه سه بر یک شکست داد.
 
وی افزود : در این دوره از المپیاد 31 دانشجوی دختر از دانشگاه شهید چمران اهواز در تیم‌های والیبال و فوتسال، پنج دانشجوی تکواندوکار و 2 دانشجو نیز در رشته دومیدانی شرکت کردند که مهشید قلی‌پور نیز در تکواندو به مقام سوم این مسابقات دست یافت.
 
مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که پس از انجام مسابقات دانشجویان پسر نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در این مسابقات اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: در دهمین، یازدهمین و دوازدهمین دوره این مسابقات دانشگاه شهید چمران به‌ترتیب رتبه‌های 18، 24 و 14 را کسب کرده بود.
 
رضاییان با اشاره به جهشی که در سال‌های اخیر در ورزش دانشگاه صورت گرفته است، تصریح کرد: دستیابی به این موفقیت توسط دانشجویان نشان‌دهنده این است که اگر زمان و فضای بیشتری به ورزش دانشجویان اختصاص داده شود حتماً نتایج خوبی کسب خواهند کرد و این قهرمانی‌ها می‌تواند تداوم داشته باشد.
 
وی یکی از عوامل موفقیت تیم فوتسال دختران را تجهیز مجتمع خوابگاهی دختران به سالن ایروبیک چندمنظوره دانست و عنوان کرد: حضور دانشجویان در مسابقات برون‌استانی موجب ایجاد انگیزه در دانشجویان می‌شود و باید یک نگاه ویژه نسبت به ورزش دانشجویی وجود داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار