اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

«شام اختصاصی با رضا عطاران در کورش لانژ پردیس سینمایی کورش»؛ این پیامکی است که از طرف یکی از پردیس های معروف سینمایی تهران برای مشترکان ارسال شده است. ماجرا چیست؟ آیا می شود با عطاران به طور اختصاصی شام خورد؟ هزینه اش چه قدر است؟از نیمه دوم دهه هشتاد شیوه های تازه تبلیغیِ فیلم های سینمایی باب شده تا بلکه مخاطب بیشتر به سالن کشیده شود. یکی از این روش ها استفاده از چهره های مطرح فیلم است ؛ مثلا بازیگران در روی مشخص در گیشه می نشینند و بلیت می‌فروشند، یا عوامل با مردم قرار می گذارند تا با هم به تماشای فیلم بنشینند و ….

شام خوردن با بازیگر» اما ابتکار تازه ای است که اتفاقا تجربه آن برای مردم می تواند وسوسه بیشتری ایجاد کند. به ویژه این که بازیگر آن طرف میز شما رضا عطاران باشد. حتما تجربه هیجان انگیزی است که با آقا عطا شام بخوری ، گپ بزنی ، از نگاهش به زندگی بپرسی و بگویی چطور این قدر محبوب شد. بعد هم کلی عکس و امضا و یک شب خاطره انگیز.

واقعا با عطاران می شود شام خورد؟

برای اطلاع از موضوع با کورش لانژ پردیس سینمایی کورش تماس گرفتیم. خانمی که آن طرف خط بود از ماجرا اطلاع نداشت. موضوع را با همکارش در میان گذاشت و این طور جواب داد که برنامه شام با رضا عطاران برگزار خواهد شد و خبر صحت دارد منتهی مهمان ها کسانی هستند که بلیت فیلم «دراکولا» را خریده باشند.بعد از پاسخ در نقش هوادار پر و پاقرص عطاران ظاهر شدیم و پرسیدیم یعنی نمی توانیم با عطاران دور یک میز نشست و شام خورد؟! پاسخ منفی بود.پای هزینه را هم وسط کشیدیم که جواب شنیدیم قیمت رستوران مشخص است اما این که آیا باید بخاطر حضور عطاران پول بیشتری داد را نمی دانم.تبیان این خبر را منتشر کرده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
comment
0
0
comment تفبل الله
عطاران : برای خنداندن مردم حاضرم شلوارم را هم در بیارم
اقای شوشان شما به چه ارزشهایی پایبند هستید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار