اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه سفرهای درون استانی، جمعه وارد رامهرمز شد و ضمن بازدید از برخی پروژه های در دست احداث در این شهرستان، بر تسریع در تکمیل هر چه سریعتر آنها تاکید کرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، شریعتی از روند کند احداث جاده کمربندی رامهرمز به بهبهان که کار آن از سال 93 آغاز شده انتقاد کرد وگفت: هرچه سریعتر این پروژه باید فعال شود.

وی افزود: پیگیری و مکاتبات لازم برای قرار گرفتن این پروژه در قالب پروژه های استانی انجام شود.
وی گفت: این پروژه باید در چارچوب پروژه های خوزستان بوده و با نظارت و تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

کمربندی رامهرمز -بهبهان به طول 5.5 کیلومتر و شامل زیرگذر و روگذر و 2 دهنه پل به طول 300 متر است. همچنین با حضور استاندار خوزستان بهره برداری از چمن مصنوعی اردوگاه قدس سپاه رامهرمز، و استخر غدیر این شهر آغاز شد.

استاندار خوزستان همچنین از طرح کشاورزی دیمه رامهرمز، مراحل نهایی ساخت مصلای رامهرمز، و پروژه ساخت استخر شهرداری این شهر دیدن کرد. شریعتی همچنین در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان رامهرمز گفت:از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، اعتباراتی برای تکمیل برخی پروژه های رامهرمز اختصاص می یابد.

شریعتی همچنین در بازدید از پروژه پارک کوهستان که از سال 86 راکد مانده است با ابیان اینکه در بین مدیران شهرستان به ظاهر اعتقادی برای انجام پروژه وجود نداشته است اظهار کرد: پیشرفت و به بهره برداری رسیدن این پروژه بسیاربا اهمیت است و می تواند شهرستان رامهرمز را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کند.

وی با اشاره به اهمیت پروژه های عمران شهری در پیشرفت یک شهر و اعلام حمایت از آنها تاکید کرد: در صورت تامین 50 درصد هزینه این پر<زه از سوی شهرداری،حاضریم 50 درصد دیگر آن را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست های ما در کل استان حمایت از پروژه های عمران شهری است خاطر نشان کرد: حتی پروژه هایی که تا سقف 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند، حاضر به پرداخت نیمی از آن هستیم. وی همچنین تاکید کرد: شهرداری ها باید درآمد زایی داشته باشند و تنها از اعتبار ارزش افزوده استفاده نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار