اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
 استاندار خوزستان در سفر شهرستانی به شهرستان رامهرمز، از روند پیشرفت فیزیکی ساخت پل کمربندی رامهرمز به بهبهان انتقاد کرد.

 پروژه ساخت جاده کمربندی رامهرمز – بهبهان به طول 5.5 کیلومتر و شامل زیرگذر و روگذر و 2 دهنه پل به طول 300 متر است که عملیات اجرایی آن از سال 93 آغاز شده است. غلامرضا شریعتی روز جمعه در قالب سفرهای شهرستانی خود به شهرستان های مخلتف استان خوزستان به رامهرمز سفرکرد.

وی در سفر شهرستانی به رامهرمز از طرح کشاورزی دیمه بازدید کرد. شریعتی همچنین با حضور در محل پروژه احداث پل کمربندی رامهرمز -بهبهان، با انتقاد از روند ساخت این پل گفت:هرچه سریعتر این پروژه باید فعال شود.

شریعتی دستور داد:پیگیری ومکاتبات لازم انجام شود واین پروژه در قالب پروژه های استانی قرار گیرد. استاندار خوزستان تصریح کرد:این پروژه باید در چارچوب پروژه های استان بوده و با نظارت و تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

همچنین در سفر شهرستانی استاندار خوزستان، چمن مصنوعی اردوگاه قدس سپاه رامهرمز بهره برداری شد. شریعتی همچنین در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان رامهرمز گفت:از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، اعتباراتی برای تکمیل پروژه های این مجموعه اختصاص می یابد.

به گزارش ایرنا استاندار خوزستان پیش از این نیز به شهرستان های مسجدسلیمان، خرمشهر، شادگان، شوش و چند شهرستان دیگر سفر کرده و در خصوص حل مشکلات این شهرستان ها دستور پیگیری داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار