شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳

در حالی که پیش از این به غیر بومی بودن نیروهای به کار گرفته شده در طرح توسعه کشاورزی خوزستان موسوم به طرح 800 هزار هکتاری اعتراض هایی شده بود اما قائم مقام مجری طرح احیای دشتهای خوزستان و ایلام از بومی بودن 95 درصد نیروهای به کار گرفته شده در این طرح خبر داد.

حسن علاقه بند اظهار کرد: استفاده از نیروهای بومی و منطقه ای و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه از برنامه های راهبردی در اجرای طرح 800 هزار هکتاری توسعه کشاورزی بوده است.

وی با بیان اینکه استفاده و به کارگیری برخی پیمانکاران غیربومی در این طرح به دلیل محدودیت پیمانکاران واجد شرایط بومی بوده، تصریح کرد: با این وجود براساس دستورالعملی به پیمانکاران ابلاغ شده که در پروژه ها نیروهای بومی و عمدتا نیروهای همان مناطق اطراف طرح و پروژه را به کار گیرند.

علاقه بند با تاکید بر اینکه در حال حاضر 95 درصد نیروهای شاغل در طرح بومی هستند، افزود: علاوه بر به کارگیری افراد سعی شده در اجرای پروژه ها از تجهیزات و ماشین آلات بومی و مناطق اطراف طرح استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در اجرای طرح توسعه کشاورزی از برنامه هایی است که دنبال می شود، گفت: در این راستا به منظور تسطیح اراضی گروه هایی ساماندهی شده و بخشی از فعالیتهای طرح به مردم و گروه های خودیاری داده می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار