اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
نه سفر به مشهد و نه دیگر سفرهای احمدی‌نژاد به نقاط مختلف کشور، انتخاباتی نیست و نباید به شایعات مطرح شده اعتنا کرد و صحبت‌های دیگر، فقط حاشیه‌سازی است.این مطلب در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.
عبدالرضا داوری گفت: سفر محمود احمدی‌نژاد به مشهد به قصد زیارت ثامن‌الحجج(ع) و شرکت در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) بوده است.صبح امروز، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه "محمود احمدی‌نژاد"رییس جمهور سابق کشورمان، به مشهد سفر کرده و قرار است در جلسه‌ای خصوصی - که گویا رنگ و بوی انتخاباتی هم دارد - با برخی از مسئولان دولت سابق، شرکت کند.

در این زمینه، "عبدالرضا داوری" فعال رسانه‌ای گفت: سفر محمود احمدی‌نژاد به قصد زیارت ثامن‌الحجج(ع) و شرکت در مراسم عزاداری فردا به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) بوده و هیچ هدف دیگری در این سفر دنبال نشده است.وی افزود: البته طبیعی است که ممکن است اعضای شورای تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره)با احمدی‌نژاد جلسه‌ای داشته باشند که البته این جلسه، به هیچ وجه انتخاباتی نیست.

داوری تصریح کرد: نه سفر به مشهد و نه دیگر سفرهای احمدی‌نژاد به نقاط مختلف کشور، انتخاباتی نیست و نباید به شایعات مطرح شده اعتنا کرد و صحبت‌های دیگر، فقط حاشیه‌سازی است.این مطلب در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار